Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BODESTI


Concesionare numarul 1246/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BODESTI (PRIMARIA COMUNEI BODESTI)
Adresa postala: SAT BODESTI, COMUNA BODESTI, Localitatea: Bodesti, Cod postal: 617070, Romania, Punct(e) de contact: ELENA IFTODE, Tel.0233243007, Email: [email protected], Fax: 0233243088, Adresa internet (URL): COMUNA BODESTI, JUDETUL NEAMT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BODESTI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
COMUNA BODESTI , JUDETUL NEAMT
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE , PRIN CONCESIUNE, COMUNA BODESTI, JUDETUL NEAMT
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Delegarea de gestiune a serviciului public de salubrizare
Valoarea estimata fara TVA: 224, 481 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice in original sau copie legalizata.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata;5. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta completata in conformitate cu Formularul N din Sectiunea Formulare ;Certificat unic de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului, in copie legalizata.;Certificat constatator, in original, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Copie de pe licenta de operare ANRSCUP
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil vizat la 31.12.2008; declaratie privind cifra de afgaceri pe ultimii 3 ani
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie saprezinte copie dupa un contract incheiat in ultimii 3 ani, insotita de recomandare din partea beneficiarului serviciilor.b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personal;Declaratiecarecontine informatiiprivinddotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijioacele de transport, laboratoarele si alte mijioace fixesidotaripecare candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ;Completarea formularuluicu subcontractantii ;) Licenta ANRSCUP, in copie;Cerinte obligatorii- Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001- Sistemul de Management de Mediu ISO 14001- Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii OcupationaleOHSAS 18001- NU SE ADMIT OPERATORI IN CURS DE CERTTIFICAREIn cazul unei asocieri aceasta conditie poate fi indeplinita de catre unul dintre asociati
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.Factorii de evaluare: nivelul tarifelor;nivelul redeventei;propunerea tehnica
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.12.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0213104641
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Neamt
Adresa postala: B-dul Republicii, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 616070, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Precizari privind termenle de introducere a recursurilor : conform prevederilor din OUG 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer