Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consiliul Local al Comunei Dudestii Noi


Anunt de participare (utilitati) numarul 73032/03.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dudestii Noi
Adresa postala: Str. Calea Becicherecului nr 29, Localitatea: Dudestii Noi, Cod postal: 307041, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Gehl, Tel.0256378020, In atentia: d-nlui Gehl Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0256378294
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consiliul Local al Comunei Dudestii Noi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Dudestii Noi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor si acordurilor, asistenta tehnica din partea proiectantului pentruSistem de canalizare menajera, statie de epurare si extindere alimentare cu apa in comuna Dudestii Noi, Jud. Timis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic, documentatie de obtinere avize si autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului
Valoarea estimata fara TVA: 299, 335RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de bonitate bancara.Bonitate financiara ( solvabilitatea patrimoniala si lichiditate generala)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Dezvoltare Rurala Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea servicilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG. Nr. 34/2006 Declaratie de eligibilitate
Cerinta obligatorie
1.Completare formular 12B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din din OUG. 34/2006
- certificat emis de Administratia Financiara ca nu are datorii la bugetul de stat sau bugetul local.
2.Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de DGFP cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar sau declaratie pe propria raspundere, declaratie autentificata de catre un notar sau o autoritate administrativa sau juridica, sau de catre o asociatie profesionala cu competenta in acest sens.
3. Ofertantul va prezenta Certificatul Fiscal privind impozitele si taxelelocale pentru persoanele juridice din Romania valabile la zi, conform legislatiei in vigoare. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta un un document similar sau declaratie pe propria raspundere, declaratie autentificata de catre un notar sau o autoritate administrativa sau juridica, sau de catre o asociatie profesionala cu competenta in acest sens.
4. Imputernicire de semnatura pentrupersonana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele aferente ofertei si contractul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie.
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizat de organele fiscale.
2. Ultimul bilant anual contabil sa aiba profit.
3. Scrisoare de bonitate bancara.
4. Bonitate financiara ( solvabilitatea patrimoniala si lichiditate generala) 5.Agentii economicistraini vor folosi pentru exprimarea capacitatii financiareurmatorul curs euro:
2005- 3, 6234 Ron
2006 -3, 5245 Ron
2007 3, 3730 Ron
6. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiarapentru fiecare banca in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obiligatorii:
1. Complectarea si prezentarea formularului nr. 12 E. Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani.
2. Prezentarea a minim 1 contract de aceias natura (proiectare apa/canal), de valoare egala sau mai mare decat valoareasupusa licitatiei (299.335 RON), servicile prezentate sa fi fost receptionate, mijlocul de proba fiind procesul verbal de receptie a servicilor, semnat departile contractante. Se va prezenta de asemenea scrisoare de recomandare din partea beneficiarilor Formular 34
3. Complectarea si prezentarea formularului nr.12 IDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor deconducere.
4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original, diplome, atestate ) pentru extertii cheie(minim doi) ai operatorului.
5. Cazierul judiciar valabil la zipentru personalul de conducere.
6. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea stadardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului( sistemul de management al calitatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria Primariei Dudestii Noi sau contul deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara RO78TREZ 62121360250XXXXX, cod fiscal 16561131 .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 12:00
Locul: Sala de Consiliu Localdin cadrul Primariei comunei Dudestii Noi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - Programul National de Dezvoltare Rurala Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea servicilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer