Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE, RESTAURARE SI CONSERVARE COMPONENTE ARTISTICE DIN PIATRA CETATEA BASTIONARA DE TIP VAUBAN ?ALBA CAROLINA? ZIDURI DE FORTIFICATIE TRASEUL NORDIC


Anunt de participare numarul 104968/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala:  Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul de Achizitii, Tel. 0258811993, In atentia:  Cosmin Buzgure, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0258811993, Adresa internet (URL):  www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE, RESTAURARE SI CONSERVARE COMPONENTE ARTISTICE DIN PIATRA CETATEA BASTIONARA DE TIP VAUBAN ?ALBA CAROLINA? ZIDURI DE FORTIFICATIE TRASEULNORDIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Traseul nordic al CetatiiBaststionare "Alba Carolina" din municipiul Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSOLIDARE, RESTAURARE SI CONSERVARE COMPONENTE ARTISTICE DIN PIATRA CETATEA BASTIONARA DE TIP VAUBAN ?ALBA CAROLINA? ZIDURI DE FORTIFICATIE TRASEULNORDIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
OBIECTIVUL PROIECTULUI ESTE RESTAURAREA ZIDURILOR EXTERIOARE CARE INTRA IN COMPONENTA ELEMENTELOR DE FORTIFICATIE DE TIP VAUBAN ? ZONA NORDICA.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 082, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 180000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local si bugetulde stat (MEC)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala ? valabil la data depunerii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Informatii privind situatia economico-financiara;Se vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2007, 2008 si 2009, vizate de Administratia Financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 21.321.000 lei, respectiv 5.000.000 EURO;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inin ultimii5 ani;Experienta similara;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Informatii privind subcontractantii;Standarde de asigurarea calitatii - ISO 9001;Informatii privind protectia mediului- ISO14001;Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca - ISO18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru indeplinirea cerintei minime ''experienta similara'' la procedura de achizitie se solicita prezentarea acel mult 2de contracte de lucrari de restaurare ? conservare ? componente artisticede piatra de mare complexitate- monumente de categoria A. cu ovaloare insumata caresa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 5.000.000 RON (fara TVA), respectiv 1.172.552, 88EURO (1EURO = 4, 2642 lei, valabil in 23.07.2010)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
49548/26.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 11:00
Locul: primaria municipiuluiAlba Iulia, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor simembrii comisieide evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  strada I.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810289, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform articol 256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Juridic Contencios - Primaria Alba Iulia
Adresa postala:  strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Tel. 0258/811993, Fax:  0258/811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer