Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare -restaurare si valorificare turistica a Bisericii cu Hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril - Inuri , Topoloveni


Anunt de participare numarul 111891/22.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TOPOLOVENI
Adresa postala:  STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHITA BOTARCA, Tel. 0248666259, Email:  [email protected], Fax:  0248666469, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare -restaurare si valorificare turistica a Bisericii cu Hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril - Inuri , Topoloveni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Inuri , Topoloveni , Judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de consolidare-restaurare si valorificare turistica a Bisericii cu Hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril - Inuri , din orasul Topoloveni ( contractul va cuprinde lucrari de amenajarea terenului , lucrari pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului , lucrari de constructii si instalatii pentru investitia de baza , organizare de santier si cheltuieli diverse si neprevazute )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45212361-4-Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de consolidare-restaurare si valorificare turistica a Bisericii cu Hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril - Inuri , din orasul Topoloveni ( contractul va cuprinde lucrari de amenajarea terenului , lucrari pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului , lucrari de constructii si instalatii pentru investitia de baza , organizare de santier si cheltuieli diverse si neprevazute )
Valoarea estimata fara TVA: 3, 326, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatatie 30.000 lei, garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA , constituite conform fisei de date a achizitiei publicate in SEAP ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Potrivit specificatiilor din fisa de date a achizitiei publicata in SEAP ;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele cuprinse in fisa de date a achizitiei publicata in SEAP ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele cuprinse in fisa de date a achizitiei publicata in SEAP ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerintele cuprinse in fisa de date a achizitiei publicata in SEAP ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele cuprinse in fisa de date a achizitiei publicata in SEAP ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerintele cuprinse in fisa de date a achizitiei publicata in SEAP ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
40%
40
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
20
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2010 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti desemnati de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007 -2013 , Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovoarea turismuluiDomeniul major de interventie 5.1 ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural , precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexeContract de finantarenr . 836 din 06.09.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos , nr. 6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +04(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  Str. Calea Victoriei , nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. +4(0248)219374, Email:  [email protected], Fax:  +4(0248)219947, Adresa internet (URL):  www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentjuridic si de contencios administrativ , din cadrul Primariei orasului Topoloveni
Adresa postala:  Str. Calea Bucuresti , nr. 111 , judetul Arges, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Tel. +4(0248)666259, Email:  [email protected], Fax:  +4(0248)666469, Adresa internet (URL):  www.topoloveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 18:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer