Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare, amenajare Corp ?B? subsol, Corp ?C? si Spalatorie - Departament Polizu ? proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala


Anunt de participare numarul 139385/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 212421192, In atentia: Mariana Stavri/ Daniel Iordachi, Email: [email protected], Fax: +40 212421192, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare, amenajare Corp ?B? subsol, Corp ?C? si Spalatorie - Departament Polizu ? proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bd-ul Gheorghe Polizu nr 38-52, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executie lucrari si furnizare-dotari si aparatura medicala: proiectare, in cadrul proiectului: Consolidare, amenajare Corp ?B? subsol, Corp ?C? si Spalatorie - Departament Polizu ? proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala, conform caietului de sarcini si documentatiei ? TEMA DE PROIECTARE, atasate in SEAP. Valoarea estimata, fara TVA, supusa procedurii de achizitie publica este de 164.042.922 lei, echivalentul a 35.937.284, 4 euro, 1 euro=4, 5647 lei (cursul BNR din 19.07.2012), astfel: - cheltuieli cu proiectarea, studii de teren si asistenta tehnica din partea proiectantului: 4.354.724 lei; - cheltuieli pentru investitia de baza, inclusiv amenajarea terenului, lucrari exterioare, organizare de santier: 65.841.789 lei; - utilaje functionale, echipamente medicale :76.297.280, 69 lei ;
- LUCRARI/SERVICIISIMILARE CARE POT FI ACHIZITIONATE ULTERIOR CONFORM PREV. OUG 34/2006 , ART. 122 LIT. j)in suma de17.549.128lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, executie lucrari si furnizare-dotari si aparatura medicala: proiectare, in cadrul proiectului: Consolidare, amenajare Corp ?B? subsol, Corp ?C? si Spalatorie - Departament Polizu ? proiectare, executie lucrari si furnizare ? dotari si aparatura medicala, conform caietului de sarcini si documentatiei ? TEMA DE PROIECTARE, atasate in SEAP. Valoarea estimata, fara TVA, supusa procedurii de achizitie publica este de 164.042.922 lei, echivalentul a 35.937.284, 4 euro , 1 euro=4, 5647 lei (cursul BNR din 19.07.2012), astfel: - cheltuieli cu proiectarea, studii de teren si asistenta tehnica din partea proiectantului: 4.354.724 lei; - cheltuieli pentru investitia de baza, inclusiv amenajarea terenului, lucrari exterioare, organizare de santier: 65.841.789 lei; - utilaje functionale, echipamente medicale :76.297.280, 69 lei ;
- LUCRARI/SERVICIISIMILARE CARE POT FI ACHIZITIONATE ULTERIOR CONFORM PREV. OUG 34/2006 , ART. 122 LIT. j)in suma de17.549.128lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 146, 493, 794 si 164, 042, 922RON
II.2.2) Optiuni
Da
146.493.794 lei fara TVA ? 164.042.922 lei fara TVA .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2.900.000lei (50% pentru IMM conform Legii nr. 346/2004).Forma de constituire a garantiei de participare : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie bancara ? formular Anexa 2), care se prezinta in original, in cuantumul siperioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legiinr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorb) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri formata din IMM-uri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va reprezenta 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui in termen de 14 zile de la data semnarii contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.Garantia de buna executie se elibereaza astfel: 70% din valoarea garantiei dupa receptia la terminarea lucrarilor si 30%din valoarea garantiei dupa receptia finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul spitalului; decontarea se va face doar in limita alocatiilor bugetare anuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG nr. 34/2006 - Anexa 6.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 - Anexa 7.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - Anexa 8.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Manager Conf. Dr. Suciu Nicolae, Dir. Fin-Cont Ec. MAria Gheorghe, JUrist Gligor Liliana
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 9.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 10.
In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta Acordul de asociere - Anexa 3.
Fiecare asociat (inclusiv lider-ul) este obligat sa prezinte Anexa 3 ? Acordul de asociere si documentele relevante.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
6. Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P., din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat in luna precedenta lunii in care se depun ofertele7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritorialaactiveaza ofertantul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna precedenta lunii in care se depun ofertele (certificatele vor fi prezentate in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original/ copie legalizata la notariat/ copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul » , valabila la data deschiderii ofertelor.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri/consortiu,
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Persoanele juridice romane vor prezenta:
1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/autorizatie de functionare /altele echivalente emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzatorpentru partea din contract pe care o va efectua fiecare asociat.
Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuirei se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/ copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul ».
2. Pentru partea de furnizare aparatura medicala se solicita: Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare - original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Persoane juridice straine vor prezenta: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.
Bc
Cerinta nr. 2
Informatii privind cifra de afaceri
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)din domeniul de activitate aferent obiectului contractului: minim 180.000.000 leilei - cursul mediu de referinta 2009 BNR EUR: 1 euro=4, 2373 lei; - cursul mediu de referinta 2010 BNR EUR: 1 euro=4, 2099 lei - cursul mediu de referinta BNR EUR 2011:1 euro=4, 2379 lei.
Asigurarea riscului profesional
Ofertantul va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu, precum si daunele sau prejudiciile aduse fata de diverse persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Cerinta nr.2
Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani.
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani, insotita de certificari ale modului de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Cerinta nr.3
Lista principalelor produse (dotari si aparatura medicala) furnizate in ultimii 3 ani.
Declaratie privind lista principalelor produse (dotari si aparatura medicala) furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari ale modului de indeplinire.
Cerinta nr.4
Experienta similara :
Lista de experienta similara pentru componenta lucrari
Cel mult 3 contracte executate in ultimii 5 aniavand ca obiect executia de lucrari similare de complexitatea celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare minima cumulata de 40.000.000 lei fara TVA (contractele vor fi prezentate in copie semnate pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul insotite de recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate ? in copie si pentru contractul finalizat si de Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor ? in copie). Se ia ca si data de referinta pentru a calcula perioada de5 ani , data depunerii ofertei. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care operatorii economici prezinta un singur contract de lucrari finalizat similaravand o valoare de cel putin 40.000.000 lei fara TVA.
Lista de experienta similara pentru componenta proiectare
Cel mult 3 contracte prestate in ultimii 3 ani, avand ca obiect servicii de proiectare in vederea executiei de lucrari de reparatii capitale si constructii civile in domeniul similar, cu o valoare minima de 3.000.000 lei fara TVA (in copie semnata pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul, insotit de recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate - in copie). Se ia ca si data de referinta pentru a calcula perioada de 3 ani, data depunerii ofertei.
Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care operatorii economici prezinta un singur contract prestatde proiectaresimilaravand o valoare de cel putin 3.000.000 lei fara TVA.
Lista de experienta similara pentru componenta furnizare ? dotari si aparatura medicala
Cel mult 3 contracte efectuate in ultimii 3 ani, avand ca obiect furnizarea de dotari si aparatura medicala cu o valoare minima cumulata de 38.000.000 lei fara TVA (in copie semnate pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul, insotit de recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate ? in copie). Se ia ca si data de referinta pentru a calcula perioada de 3 ani data depunerii ofertei.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care operatorii economici prezinta un singur contract de furnizare de dotari si aparatura medicala finalizat avand o valoare de cel putin 38.000.000 lei fara TVA.
Cerinta nr.5
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii pentru componenta executie de lucrariDovada detinerii, sub orice forma (cumparare, inchiriere, comodat, etc.) a utilajelor ce rezulta din extrasul de resurse in momentul intocmirii ofertei
.
Cerinta nr.6
Declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor.
Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialit. pentru indeplinirea contractului de lucr:
1 sef de santier, ing CCIA absolv. de studii sup. tehnice de lunga durata in c-tii civ. si ind, cu exp. prof. specifica in lucrari de c-tii civ. de min. 3 ani;1 resp tehnic cu executia RTE in dom lucrari c-tii civ si edilitare, autorizat conform legii;
1 resp desemnat ca manager pt asig calit lucr (CQ);
1 topometrist;
1 electrician autorizat grd IIB, avand diploma in profil electric si calif de ing., subing sau maistru;1 personal autorizat ISCIR pt instalatii de ridicat si instalatii sub presiune, RSVTI?autorizatie valabila la data deschiderii ofertelor.
Ofertantul tb sa faca dovada ca dispune de personal calificat si autorizat pentru exec lucr care fac obiectul procedurii: dulgheri, zugravi, instalatori apa si canalizare, autorizati, fierari betonisti, lacatusi, sudori autorizati OL/PE, etc.
Pt fiecare persoana propusa se vor prezenta: - CV-uri, in original, - declaratie de disponibilitate pe toata durata derularii contractului, - copie certificat de atestare, contract de munca incheiat conform legislatiei in vigoare/ contract de colaborare/angajament de participare obtinut de la specialisti.Copiile vor fi prezentate in forma certificata ?pentru conformitate cu originalul?.Toate aceste conditiivor fi indeplinitede persoane separate, si nu cumulat de aceeasi persoana.Se vor nom pers resp si pt acestea se vor prezenta certif de calif in meseria resp, contract de munca incheiat conf legisl in vig/contract de colab/decl de disponib pe toata durata derularii contractului. Activit de RTE, CQ, mediu nu vor fi cumulate de aceeasi pers chiar daca detine atestatele, ci vor fi exercitate de pers separate.
In ceea ce priveste CQ se va permite si considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire.
Declaratie privind persoanele responsabile pentru prestare servicii de proiectare.
Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea serviciilor de proiectare:
1 manager de proiect-ing sau arh cu studii sup de lunga durata cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
1 ing cu studii sup in instalatii sanitare si termoventilatie cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
2 arhitecti cu drept de semnatura si dovada din partea filialei unde este inscris ca nu ii este suspendat dreptul de semnatura, cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
1 ing cu studii sup de rezistenta cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
1 ing cu studii sup autorizat in proiectarea de instalatii gaze;
2 desenatori AUTOCAD (sau similar). Calificarea se dovedeste prin copie dupa atestat;
1 ing proiectant-auditor in domeniul calitatii;
1 ing devizier cu studii sup in c-tii;
1 ing cu studii sup mecanic.Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta:
CV-uri, in original, copie dupa diploma absolvire, copie certificat de atestare si contract de munca. Se vor prezenta, de aemenea, copie dupa contractul de munca incheiat conform legislatiei in vigoare/contract de colaborare/declaratie de disponibilitate pe toata durata derularii contractului.
Toate aceste conditiivor fi indeplinitede persoane separate, si nu cumulat de aceeasi persoana.
Declaratie privind persoanele responsabile pentru instalare, punere in functiune, instruire personal beneficiarpentru componenta dotari si aparatura medicala
Operatorul economic va prezenta:
1.Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului- personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, ? Formular- original, semnat si stampilat;2. CV - uri pentru personalul propus pentru indeplinirea contractului3. Certificate si/sau diplome emise de producatorii de dotari si aparatura medicala care atesta faptul ca personalul propus pentru indeplinirea contractului este calificat pentru instalare, punere in functiunepentru dotari si aparatura medicala ofertate.
Cerinta nr. 9 ? Pentru componenta componenta dotari si aparatura medicala:
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG nr. 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, conform formular din Anexa 17 si Anexa 18, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c¹) si d) si art . 69¹ din OUG nr. 34/2006, prezentand in acest sens formularele din Anexa 6, Anexa 7 si Anexa 8.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii.- Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (proiectare, lucrari de constructii si instalatii, furnizare aparatura medicala), copie certificata prin semnatura autorizata si stampilata de reprezentantul ofertantului; valabil la data depunerii ofertei.
In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor este obligatorie pentru domeniul de activitate pe care il desfasoara fiecare asociat in cadrul contractului
Cerinta nr. 2
Standarde de protectia mediului.- Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (proiectare, lucrari de constructii si instalatii) copie certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului; valabil la data depunerii ofertei.
In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru domeniul de activitate pe care il desfasoara fiecare asociat in cadrul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluareb) pentru alt pret decat cel care a obtinut punctajul maxim acordat pentru acest factor, punctajul se va calcula astfel: Pn = Pretmin/Pretn x Pctmaxunde: Pn = punctajul ofertei care se evalueaza; Pretmin = pretul cel mai mic dintre ofertele depuse;Pretn = pretul ofertei care se evalueaza
2.
Numar de paturi rezultat din elaborarea proiectului peste minimul impus de autoritatea contractanta de 358paturi.
15%
Descriere: a) pentru cel mai mare nr. de paturi obtinut peste min. impus (358paturi) se acorda punctajul max alocat fact de ev;b) pentru alt nr. de paturi obtinut decat cel prevazut la lit. a, se acorda punctajul astfel: Pn = (nr. de paturin /nr. de paturi maxim) x punctajul maxim alocatc) pentru un nr. de paturi obtinut egal cu minim impus deAC, nu se acorda punctaj. Dif de paturi (peste min. impus) rezulta din eficientizarea spatiilor spit cu respectarea normelor UE
3.
Costurile de exploatare si mentenanta pentru toate sistemele de instalatii inclusiv cele pt. asig. cu gaze tehnice medicale determinate pentru 1 an global pentru spatiile supuse reabilitarii
25%
Descriere: a) pentru cel mai mic cost de exploatare si mentenanta pentru toate sist de inst inclusiv cele pt. asigcu gaze tehnice medicale det pt 1 an global pt spatiile supuse reabilit se acorda punctajul max alocat fact de ev;b) pt alt cost de exploatare si mentenanta pt toate sist de inst inclusiv cele pt. asigcu gaze tehnice medicale det pt 1 an global pentru sp supuse reabilit decat cel prevazut la lit. a, se acorda pctj: Pn = Cmin/Cn x Pctmax;unde: Pn = pctj ofertei care se ev; Cmin = costulde expl menten pt toate sist de instalatii inclusiv cele pt. asigcu gaze tehnice med det pt 1 an global pentru spatiile supuse reabilit cel mai mic dintre of depuse;Cn = costulde expl si menten pt toate siste de inst inclusiv cele pt. asigcu gaze tehnice med det pt 1 an global pt sp supuse reabilit care se ev
4.
Numar de paturi mentinute in perioada de executare a lucrarilor peste minimul impus de autoritatea contractantade 280 de paturi.
15%
Descriere: a) pentru cel mai mare nr. de paturi mentinute pe perioada executarii lucrarilor, peste min. impus de autoritatea contractanta (280 paturi), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;b) pentru alt nr. de paturi mentinut decat cel prevazut la lit. a se acorda punctajul astfel: Pn = (nr. de paturin /nr. de paturi maxim) x punctajul maxim alocatc) pentru un nr. de paturi egal cu minimul impus de autoritatea contractanta nu se acorda punctaj; diferenta de paturi (peste min. impus) rezulta din eficientizarea spatiilor spitalului cu respectarea normelor UE. 2 nr. de paturi mentinute (peste min. impus) pt. desfasurarea activitatii spitalului pe perioada de executie a lucrarilor (sub exploatare)
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 10:00
Locul: IOMCprof dr Alfred Rusescu Bdul Lacul Tei nr 120 sect 2 BucurestiBiblioteca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de la Societatile Comerciale participante, orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care exista doua sau mai multe oferte cu punctaj egal aflate pe primul loc, departajarea lor se va face functie de pretul cel mai mic si in caz de pret egal, de termenul de executie al lucrarii, avand un avantaj oferta cu pretul cel mai mic, respectiv cu termenul de executie cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - OUG nr. 34/2006 art. 256^2 alin. (1) lit. a).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. Alfred Rusescu
Adresa postala: Bd-ul Lacul Tei nr.120, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Tel. +40 212421192, Email: [email protected], Fax: +40 212421192
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2012 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer