Licitatie Publica - Consolidare, amenajare, restaurare, modernizare sediu Agentia Dolj a BNR
Anunt de participare numarul 143219/20.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: mun.Craiova, Str. Unirii nr. 6, jud.Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200732, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Urlan, Tel. +40 311323220, In atentia: Valentin Urlan, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): http: //www.bnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei ? Agentia Dolj
Adresa postala: str.Unirii nr.6, Localitatea: Craiova, jud.Dolj, Cod postal: 200732, Romania, Punct(e) de contact: Banca Nationala a Romaniei ? Agentia Dolj, str.Unirii nr.6, mun.Craiova, jud.Dolj, Tel. +40 251412858, In atentia: Gherghinescu Gheorghe ? director agentia Dolj, Email: [email protected], Fax: +40 251412858
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare, amenajare, restaurare, modernizare sediu Agentia Dolj a BNR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: mun.Craiova, Str. Unirii nr. 6, jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reconstruire cabina poarta si centrala termica, lucrari de reconstruire, consolidare si restaurare la imprejmuire incinta pe laturile de sud, est si vest si suprainaltare partiala pe latura de vest si amenajari exterioare lucrari de consolidare, amenajare, restaurare, modernizare a cladirii sediului agentiei, inclusiv instalatii, lucrari exterioare de sistematizari verticale, instalatii electrice, de canalizare, pluviale si drenaj, instalatii de gaze, lucrari de foraj de mare adancime pentru pompe de caldura apa-apa, amenajari peisagistice, de alei carosabile, rampe si parcari. Suma prevazuta pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 4.466.044 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati.Valoarea estimata 25813942 lei, din care suma prevazuta pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 4.466.044 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 813, 942RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 425.000 Lei.Valabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia este irevocabila.Garantia se constituie virament bancar (cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Echivalenta Leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data publicarii anuntului de participare.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze: 1. modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers garantate; sau conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat; 2. sit in care B.N.R. va putea solicita executarea garantiei, respectiv: -isi retrage oferta in per de valab a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sasemneze ctr de achizitie in per de valab a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de CNSC, cf prev art. 278(1) din OUG 34/2006In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este de 9.694, 78 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA, constituita conf art 90 alin(3) din HG 925/2006, prin retineri succesive din facturi. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Instrumentul de garantare devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri proprii. Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termenul convenit de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Se va completa formularul A.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Se vor respecta prevedererile art.19 si art.20 din Legea nr.279/07.12.2011.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Se va completa formularul B.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Se vor respecta prevedererile art.19 si art.20 din Legea nr.279/07.12.2011.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
Se va completa formularul C.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *
Viceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
Iulia Stanciu ? director, Directia Contabilitate
Daniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia Contabilitate
Nicolae Paunescu - director, Directia Juridica
Vasile Ifrim - director, Directia Achizitii
Niculae Dumitrache - director adjunct, Directia Achizitii
Mihai Dascalescu - director, Directia Patrimoniu si Investitii
Catalin Belghiru - director adjunct, Directia Patrimoniu si Investitii
Gherghinescu Gheorghe ? director agentia Dolj
Persoane juridice romane
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractului
1. certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul2. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator.
Cerinta nr. 2
Alte autorizatii specifice domeniului de activitate
Se vor prezenta documente care sa dovedeasca statulul de operatori economici atestati de MCPN, in conformitate cu prevederile cuprinse in Legea 422/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la executia lucrarilor la imobile istorice.
Operatori economici atestati de MCPN, in conformitate cu prevederile cuprinse in Legea 422/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la executia lucrarilor la imobile istorice.
Se vor prezenta documente doveditoare in acest sens.
Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil - la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici pot prezenta si alte documente in vederea sustinerii indepliniriicerintei de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3
In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris, al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
Cerinta nr. 1
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Prin contract similar se intelege cel putin un contract in valoare de cel putin 18.000.000 lei.
Se va permite demonstrarea experientei similare prin asociere, subcontractare etc.Asociatii vor prezenta aceleasi informatii prezentate de liderul asocierii
Cerinta nr. 2
Asociatii vor prezenta aceleasi informatii prezentate de liderul asocierii.
Se vor prezenta in mod obligatoriu formularele A, B, C, D, certificat constatator ORC, bilant contabil sau alte documente in vederea sustinerii indeplinirii cerintei de calificare, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Cerinta nr. 1
Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Se vor prezenta copii lizibile, semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului, aflat in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se accepta si societati care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca vor primi certificarea. Pentru oferta comuna, toti membrii asocierii trebuie sa prezinte certificarile de mai sus pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca este cazul se va completa Formularul F, cu subcontractantii si specializarea acestora.Se solicita completarea unui formular (formularul E) privind contractele de lucrari executate in ultimii 5 ani.Completarea formularelor A, B, C, DCertificate specifice ? ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare despre licitatia electronica: Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP. Informatii privind modul de inscriere si modul de utilizare a aplicatiei SEAP de catre ofertanti se gasesc la www.cnmsi.ro.Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda. La etapa finala de licitatie electronica vor participa numai ofertantii care au depus oferte admisibile si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta. Elementul care face obiectul procesului de ofertare este pretul cel mai scazut. Ofertele depuse de operatorii economici, in cadrul licitatiei electronice, nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze si sa se refere numai la cotele de cheltuieli indirecte si profit din inchiderea de deviz. In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2013 12:00
Locul: Banca Nationala a Romaniei ? Agentia Dolj, , str.Unirii nr.6, mun.Craiova, jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Garantia acordata lucrarilor insusita de ofertant prin formularul de oferta, este de minim 2 (doi) ani.La sedinta de deschidere a ofertelor, accesul delegatilor (maxim 2 din partea fiecarui ofertant) se va face numai pe baza prezentarii imputernicirii si a actului de identitate (insotit de o copie a acestuia).Solicit de clarificari ora limita: 12:00/adresa: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Cod 030035, BucurestiData limita de transmitere a raspunsului la clarificari: minim 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii pot vizita amplasamentul pe baza unei solicitari scrise adresate Agentiei Dolj a BNR (tel.: 0251 412858) cu cel putin o zi lucratoare inainte de vizita, numai pe baza prezentarii imputernicirii si a actului de identitate (insotit de o copie a acestuia).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art 256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: Str.Doamnei, nr.8, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 09:05