Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare blocuri I3 si I4 strada Isaccei


Anunt de participare numarul 87089/23.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Tunsu Mariana, Tel.0240511440 int. 105, In atentia: Tunsu Mariana, Email: [email protected], Fax: 0240511230, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare blocuri I3 si I4 strada Isaccei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tulcea strada Isaccei blocurile I3 si I4
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidarea sistemului structural al blocurilor I3 si I4, introducera unor elemente structurale suplimentare si/sau repararea elemetelor nestructurale la cele doua blocuri, executarea unei sarpante din lemn cu invelitoare usoara in locul terasei existente, inlocuirea coloaneleor si a instalatiilor de apa canalizare si termice si a conductorilor electrici.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt descrise in caietele de sarcini.
Caietele de sarcini, Listele de cantitati de lucrari si piesele desenate se vor procura de la sediul autoritatii contractante, in mod gratuit, in baza unei solicitarii scrise.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare totala50000 leisi de buna executie intr-un cuantum de 10% din val contr fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordsau contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar privind eligibilitatea, Declar privind neincadrarea in situatii prevaz la art. 181 din OG 34/2006, Declar privind cal. de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozit si taxe catre bugetul de stat si local precum si a contrib pentru asigurarile sociale de statPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati din tara de origine, Cazier judiciar sau certificat echiv pentru operator din afara Romaniei, Copie legaliz dupa CUI, Copie legaliza dupa Act Constitutiv, Certif emis de ORC, Pentru persoane juridice straine: Doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist ca persoana juridica, in conformit cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale2. Bilanturile contabile la 31 dec 2006, 31 dec.2007, 31 dec 2008, vizate si inregistrate de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
5. Declaratie privind situatia financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 10.000.000 lei, fara TVA, valoare rezultata exclusiv din executia lucrarilor de constructii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani impliniti la data depunerii ofertei2. Fisa/fise de informatii privind experienta similara3. Informatii referitoare la personalul angajat in contract3. Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca au angajata forta de munca necesara realizariiinvestitiei
4. Se vor prezenta si CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului cheie responsabil pentru indeplinirea contractului: - responsabil tehnic cu executia ;
- responsabil cu sanatatea si securitatea in munca ;
- coordonatorul de management al calitatii ;CV-urile vordi insotite de documente diveditoare ale atestarii, valabile la data deschiderii ofertelor si copia contractului de colaborare in cazul in care nu este angajat permanent al ofertantului .
5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele, tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: 1. Se vor prezenta cel putin 2recomandari care vor fi prezentate la cerinta minima referitoare la experienta similara.Recomandarea din partea beneficiarului trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, numele lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractului, oriceamanari in receptia lucrarilor sau in emiterea certificatelor de buna executie, valoarea contractului de lucrari finalizat si procesul verbal de receptie a lucrarii, si va fi vizata de Inspectoratul de Constructii.Cerinta minima: - Ofertantul detine o minima experienta similara, concretizata prin executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 2 lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 5. 000. 000 lei, fara TVA. Aceste contracte vor fi insotite in mod obligatoriu de urmatoarele: Proces-Verbal de receptie finala si recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 13:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA Strada Pacii, nr.20, etaj 1 camera 101 , Localitatea: Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, experti in domeniu si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA -Serviciul Contencios Administrativ
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, camera 106, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240519570, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2009 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer