Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica corp A


Anunt de participare numarul 46906/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Str.Olari nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: Stelea Marian, Tel.021.311.00.29, Email: [email protected], Fax: 021.311.00.29
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Calea Mosilor 132, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020882, Romania, Tel.021.311.00.29, Fax: 021.311.00.29
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica corp A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Balotului nr. 42, sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica corp A
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 363, 865.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -65.000 lei, va fi acceptata scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, garantie de buna executie, 5% din valoarea contractului-Formular 10
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Muncii Solidaritatii Sociale si Familiei si Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat conform art. 44 alin. 1 si 2/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate-Formular 12A, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Formular 12B; declaratie privind calitatea de participant -Formular 12C;Cerificate constatatoare privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetele locale;statut/act constitutiv/certificat constatator emis de ONRC-copie legalizata;certificat de inregistrare la RC-copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul C- informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani, min.9000000 lei, bilant contabil la 31.12.2006, 30.06.2007 inregistrate/vizatesi balanta de verificare la 31.12.2007 vizata de expert contabil. Solvabilitate patrimoniala; Lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimi 5 ani formularul 12F, min. 3 contracte similare cu valoare min.1300000lei, dovedite cu recomandari vizate de Inspectoratul in Constructii;Lista lucrarilor in derulare; Informatii privind dotarile specifice-formular 12H; Numarul personalului angajat la 29.02.2008 vizat de ITM-se solicita minim 100 angajati-formular 12I; resursele umane propuse a fi angajate in cadrul contrcatului-formular 12I; Lista personaluilui "cheie"-formular 13 si formular 12I;Informatii privind subcontractantii formular 12G si 12C;Certificat pentru asigurarea calitatii-ISO 9001; Standarde de protecteia mediului-ISO 14001; Standarde de protectia muncii-OHSAS 18001;Propunerea de contract si anexa acestuia sa fie semnate si stampilate ca dovada a insusirii acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria DGASPC-S2, Dimitrie Racovita 22, program L-J 12-16, V 12-13.Doc se ridica cu chitanta, imputernicire, C.I.din Calea Mosilor nr.132, S2, serv.LCA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 11:00
Locul: Sala de sedinte din Str. Olari nr. 11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6 Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0040213195180, Email: [email protected], Fax: 0040213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a D.G.A.S.P.C. sector 2
Adresa postala: Str. Olari nr. 11 - 13 , Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Tel.021.252.22.16, Email: [email protected], Fax: 021.252.22.16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2008 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer