Licitatie Publica - Consolidare Cladire Rectorat, Universitatea Politehnica din Timisoara
Anunt de participare numarul 67962/03.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-403151, In atentia: ing. Suba Dana, Fax: 0256-403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-403152, In atentia: ing. Filipescu Maria, Fax: 0256-403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Politehnica din Timisoara - REGISTRATURA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0256-403035, Fax: 0256-403153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare Cladire Rectorat, Universitatea Politehnica din Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Timisoara, P-ta Victoriei nr.2, 300006
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare, renovare generala si restaurare, executate la cladirea Rectoratului UPT, cladire situata in zona de protectie istorica.Lucrarile se executa sub exploatare, executia lucrarii facandu-se in conditii speciale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt descrise in documentatia economica aferenta proiectului de executie
Valoarea estimata fara TVA: 10, 194, 252RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. isi rezerva dreptul de a achiz. lucr. supl.cf. art.122 lit i, j din OUG 34/2006, OUG 94/2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
50000 lei, Scrisoare de garantie bancara de participare la licitatie - in original, pe perioada de valabilitate a ofertelor.10% garantie de buna executie;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri provenite de la bugetul de stat si surse propri, platile se efectueaza prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subantrepriza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor; Certificatde atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ - teritoriala in care operatorul operatorii economici isi are/au sediu -in original sau copie legalizata cu valabilitate la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare copie pe care se va mentionaconform cu originalul, semnata si stampilata;Certificat constatator emis de ORC cu domeniul / domeniile de activitate din care sa rezulte ca domeniul principal de activitate conform cod CAEN este Lucrari de constructii- original, valabil la data deschiderii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FormularInformatii generele din care sa reiasa cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 aniBilant contabil la 31.12.2007copie pe care se va mentiona conform cu origilalul semnata si stampilata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : minim 5.000.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii propriu;Documente emise de organele acreditate, care sa confirme ca ofertantul a implementat si a mentinut un sistem de protectie a mediului;
Lista cu subcontractantii si partea din lucrare pe care o executa Formular 12G
Ofertantul poate include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv si in acest caz va prezenta partile din contract pe care le subcontracteaza sidatele de recunoastere ale subcontractantilor.
Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti , specializarea acestora si lucrarile pe care le executa.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;autorizatie cu privire la responsabilul tehnic cu executia;
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.
- Lista cu lucrarile in curs de executie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - minim un contract cu o valoare egala sau mai mare decat5.000.000 lei , incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani, si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de renovare si restaurarecu cele prevazute in prezentul contract.Cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani, fiecare contract avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele prevazute in prezentul contract.-3 recomandari pentru contractele declarate ca experienta similara, insotite de copie de pe contracte si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Recomandarile trebuie vizate de Inspectoratul Teritorial in Constructii Vest, sau similar din zona de unde provine operatorul economic.-Cel putin o recomandare pentru o lucrare similara de renovare si restaurare (constructii monument istoric clasificat, sau cu valoare istorica recunoscuta situata in zona de protectie istorica), insotita de copie de contract si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Recomandarea va fi vizata de Inspectoratul Teritorial in Constructii Vest si deMinisterul Culturii si Cultelor- Directia pentru Cultura, Culte si Patrimoniul Cultural Nationala Judetului Timis sau similar din zona de unde provine operatorul economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 12:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara, P-ta Victoriei nr.2 - Rectorat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, avand la ei imputernicire si copie de pe actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre operatorul economic de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica din Timisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 08:03