Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare Colegiul Agricol SANDU ALDEA municipiul CALARASI


Anunt de participare numarul 22107/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL AGRICOL SANDU ALDEA
Adresa postala: STR. PREL. BUCURESTI, NR. 4, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910134, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU POPESCU, Tel.0242334666, Email: [email protected], Fax: 0242334666, Adresa internet (URL): www.primariacalarasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Grup scolar
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare Colegiul Agricol SANDU ALDEA municipiul CALARASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: municipiul Calarasi, Str. Prel. Bucuresti, nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de Consolidare Colegiul Agricol SANDU ALDEA municipiul CALARASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiectului de executie (listelor de cantitati de lucrari)
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 000, 000 si 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :80.000 lei ; aceasta garantie va fi constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri medie anuala, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. mai mare sau egala cu 14.000.000 lei, inclusiv TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
4. Lista cu subcontractantii si specializarea acestora (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va prezenta in copie un contract realizat cu o valoare de minim 2.000.000 lei sau 3 contracte realizate a caror valoare insumata sa fie de minimum 3.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul autoritatii contractante, pe baza unei solicitari scrise ; plata in numerar la casieria colegiului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante : municipiul Calarasi, Str. Prel. Bucuresti, nr. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii agentilor economici ofertanti, cu delegatii de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul Agricol Sandu Aldea Calarasi - compartimentul financiar-contabil
Adresa postala: Str. Prel. Bucuresti, nr. 4, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910134, Tel.0242/334.666, Email: [email protected], Fax: 0242/334.666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 22:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer