Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500


Anunt de participare numarul 133337/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 213150126, Email: [email protected], Fax: +40 213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr 13, bloc C2, scara 1, et. VI cam.10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 268547688, In atentia: Ing. Nicoleta Muraru, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr 13, bloc C2, scara 1, et. VI cam.10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 268547688, In atentia: Ing. Nicoleta Muraru, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr 13, bloc C2, scara 1, et. VI cam.10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 268547688, In atentia: Ing. Nicoleta Muraru, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 7 km 239+500-246+230;km 246+300-246+500
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500
Lungimea totala a sectorului de drum este de 7, 673 km.
Sectorul de drum national DN 7 km 239+500-246+500 se situeaza in zona localitatii Lazaret - jud. Valcea, traversand limita intre judetele Valcea si Sibiu.
Prin proiectul pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta, se propun a se executa urmatoarele lucrari: - Lucrari de consolidare: Se vor executa ziduri de sprijin de rambleu de 5, 00 si 6, 00 m inaltime;
- Colectarea si evacuarea apelor: se vor desface aproximativ 1.800 ml de sant dalat existent si se va executa sant dalat nou;
- Lucrari de reparatii ale elementelor componente ale podurilor si podetelor;
- Lucrari de drum: lucrari de reparatii si readucere a sistemului rutier la parametrii initiali.
Valoarea estimata fara TVA: 66, 591, 079RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata innumele ofertantului, in cuantum de: 650.000 lei emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Ofert decl castigator va pune la dispozitia AC o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din val de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conform Formularului nr. 34 din Capitolul 3, Formulare al Doc. de atrib., fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din preul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat de catre BANCA EUROPEANA PENTRU INVESTITII si BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului
2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
3. Capacitatea economica si financiara
4. Capacitatea tehnica
5. Capacitatea profesionala
6. Standardele de Asigurare a Calitatii
7. Standardele de protectie a mediului.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.
Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).
B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web
https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.
c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale
tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 2, din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie:
? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se
afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director Regional: Ing. Adriana Nicula; dna. Director Economic: Ec. Mihaela Barbieru; dna. Director Adjunct Investitii: Ing. Carmen Olariu; dna. Sef Dep. Juridic, Exproprieri: Cons.Jur. Maria Veres; dna. Sef Dep. Achizitii Publice, Administrativ: Ing. Odeta Moldovanu; dna.Sef Serviciu Licitatii: Ing. Nicoleta Muraru; dna.Sef Serviciu Lucrari cu Finantari Externe: Ing. Voichita Birta? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 60.000.000Lei.Nota : in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Cerinta nr.2
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de14.000.000 Lei sau echivalent, pentru o perioada de 2luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executatin ultimii 5 ani (decembrie 2006-pana la data deschiderii ofertelor) cel mult doua (2)contractede executie lucrari similare celor din documentatia tehnica atasata, respectiv lucrari de consolidari corp drum terasamente, ziduri de sprijin, protectie versanti, aparari de maluri si lucrari deconstruire/consolidare poduri/pasaje pe drumuri nationale si/sau autostrazi si/sau drumuri expres in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare de minim 33.296.000lei fara TVA.
Cerinta nr. 2Of treb sa dov ca are in dotare (sau are drept de folosinta) urm utilaje, instalatii, echipamente tehnice min neces pt derularea contr, conf cerint din CS, si anume:
- Statia de asfalt cu o capacitatede min. 100 t/h ? 1 buc- Repartizator asfalt cu grinda repartiz de min. 2, 5-4, 5 m -1 buc
- Compactor de asfalt de cap de min. 10-12 t -1 buc- Statia de betoane cu o cap de min. 40mc/h -1 buc
- Autobetoniera de cap>=5 mc -1 buc- Instalatie de forat hidraulica Ø300 mm -1 buc- Foreza rotopercutanta cu aer comprimat Ø 125 mm -1 buc
- Compresor de min. 20 mc/min si 10-20 bari presiune -1 buc- Macara cu brat telescopic de capacitate>= 18 to-1 buc
- Mixer de min 20 bari si pompa injectii cu suspensie de ciment presiune de min 20 bari-1 buc.
- Buldozere de cap.min.80-150 CP -2 buc- Compactoare terasamente de cap>= 8 to ? 2 buc- Excavatoare de cap min 1-2mc/cupa-2buc;Autograder de cap min80CP-1buc;Mijl.de transp min16-30 to-6buc;Laborator autorizat grad II
Cerinta nr. 3: Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(noiembrie 2008-pana la data deschiderii ofertelor)
Cerinta nr. 4:
Ofertantul trebuie sa dem ca disp de persoanele de specialitate necesare pentru indepl contr, conf cerintelor din CS.
Personal min solicitat:
1.Coordonator de Proiect
Cerinte:
Studii: -licentiat al unei Facultati de Constructii-Drumuri si Poduri
Experienta profesionala generala :
- minim 5 (cinci) ani exp profes in domeniul drumurilor (autostrazi, DN, drumuri expres, DJ) in activ de: lucr de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.
Exp prof specifica:
-cu exp profes in cal de Coord de Proiect sau in poz simil care sunt: Dir Proiect/Manager Proiect sau Adj Dir Proiect/Adjunct Manager Proiect in contr exec lucr de constr.noua si/sau moderniz si/sau reabilit si/sau largire si/sau consolid afer, DN si/saudrum expres si/sau autostr, doved prin particip la cel putin 1 proiect simil
Cerinta nr.5:
2.Responsabil tehnic cu executia-categoria drumuri si poduri;Studii: Licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri si Poduri;Experienta profesionala pentru RTE in domeniul drumurilor si podurilor(autostrazi, DN, drumuri expres) in activitatile de: lucrari de constructie nouasi/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire si/sau consolidare doved prin particip la cel putin 1 proiect similar
Cerinta nr.6:
3.Persoana responsabila cu Asigurarea Calitatii: Studii: licentiat al unei Facultati de Constructii;Experienta profesionala in asigurarea calitatii in pozitiile de : Responsabil Control Calitate/Responsabil Asigurarea Calitatii/Sef Laborator in lucrari de constructie drumuri de interes national.
Cerinta nr.7:
4. Responsabil SSM
Cerinta nr. 8: Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.
ATENTIE!
a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea
contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre
viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele
prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in
anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a
contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o
parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Cerinta nr. 9: INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Cerinta nr.1
Informatii privind asigurarea calitatii
Cerinta nr.2
Informatii privind protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2012 11:00
Locul: DRDP Brasov - Bdul M. Kogalniceanu nr. 13 bl C2 sc I, et. VI cam. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: BEI II si Bugetul Statului; Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe locul I: Nota: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si santate in munca aflata in vigoare-Se va prezenta Formular nr.21 A din Cap.3-Formulare al Docum. de atribuire.Informatii detaliate privind aceste reglementari se pot obtine la Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale.AC are dreptul de a exclude un ofertant din procedura doar in situatia in care a fost pronuntat falimentul de catre o instanta judecatoreasca.Prezenta documentatie de atribuire a fost transmisa spre validare ANRMAP sub numarul 13964 in data de 19.01.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AutoritatiiContractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov - Dep. Juridic, Achizitii Terenuri
Adresa postala: Brasov, Bdul Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl. C2, sc. I, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. +40 268547688, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer