Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare Corp Scoala nr 33 Mihail Kogalniceanu Iasi


Anunt de participare numarul 69837/11.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Liceul Mihai Eminescu
Adresa postala: Str. Soseaua Munteni Nr. 12, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707047, Romania, Punct(e) de contact: Maria Cristel, Tel.0745387561, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Istitutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare Corp Scoala nr 33 Mihail Kogalniceanu Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iasi, str. Lascar Catargi, nr. 28
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare corp scoala nr 33 Mihail Kogalniceanu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 100, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.02.2009 pana la 26.02.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei se participare este in valoare de 50.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%, prin retineri succesive de plata partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare multianuala de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea)Rezultatul exercitiilor financiare pe anii 2005, 2006, 2007 - copii ale bilantului contabil si contului de profit si pierdere, vizat de organul competenet.b)Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: este considerata mai mare sau egala cu 3.000.000 lei. Formular B2-cifra de afaceri se considera relevanta si demonstreaza situatia economico financiara (capacitatea) numai daca rezulta din domeniul aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta informatii cu privire la: - formularul 12F - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani sau in curs de executie, continand valori, perioada de executie, beneficiari: incheieri si indeplinirea unui contract, maxim 2 contracte care a avut sau are ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii cu valoare mai mare sau egala de 1.750.000 lei.*Executiile de lucrari se confirma prin prezentarea de contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.- formularul 12H - declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul- formularul 12I - declaratie privind numarul mediu de angajati, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului precum si CV-ul acestora in format standard european (formularele 13B, 13C)Informatii privind subcontractantii - formularul 12G - informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Standarde de asigurare a calitatii - documentele care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform strandardului ISO 9001/2001 - atestat de executare de lucrari si interventii la monumentele istorice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2009 10:00
Locul: Str. Mihail Kogalniceanu Nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ispectoratul Scolar Judetean Iasi Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu Nr. 26, 6600, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Tel.0232268019, Fax: 0232267705, Adresa internet (URL): http: //isj.is.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2008 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer