Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare cu demolare partila Colegiul National Unirea, Turnu Magurele , Teleorman


Anunt de participare numarul 104943/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala:  str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea:  Turnu Magurele, Cod postal:  145200, Romania, Punct(e) de contact:  Ochea Crina, Tel. 0247-416451, Email:  [email protected], Fax:  0247-416453, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare cu demolare partila Colegiul National Unirea, Turnu Magurele , Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Turnu Magurele
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare cu demolare partila Colegiul National Unirea, Turnu Magurele , Teleorman ce constau in :
1.demolarecorp cladireLiceul Unirea
2 Construire grup sanitar
3.Lucrari de consolidare Liceul Unirea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111100-9 - Lucrari de demolare (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare cu demolare partila Colegiul National Unirea ce constau in :
1.demolarecorp cladireLiceul Unirea
2 Construire grup sanitar
3.Lucrari de consolidare
Valoarea estimata fara TVA: 9, 687, 876RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participarein cuantum de 45000 leiGarantia de buna executie -10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala ( FEDR)- Axa prioritara 3 : "Imbunatatirea infrastructurii sociale "Buget de StatBuget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG 34/2006
- Certificat de inregistrare emis de ORC
- Certificatul constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile in ultimii 3 ani :2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ciframedie de afaceri pe ultimii trei ani financiarisa nu fie mai mica de 19000000 lei- lichiditatea imediata - de cel putin 90 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-- lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari
- informatii referitoare la personal:
- Sef desantier -cu o vechime in domeniullucrariiceurmeaza sa fie executata de minim 10 ani experienta- Specialist/ expertatestatdeMinisterul Culturii si PatrimonuluiNationalinexecutarede lucraride consolidare / restaurarestructuriistorice - cu o experienta de minim 5 ani.
-Responsabiltehnic cu executia (RTE)atestat MDRLindomeniullucrarii ce urmeazasa fie executata ; se va prezenta copie dupa atestatprecum si copie dupa legitimatie cu viza la zi- cu o vechime de minim 5 anisi o experientarelevanta in proiecte similare.- Responsabil cucalitatea (CQ)atestat in domeniullucrariiceurmeaza sa fie executata , se va prezenta copie dupa atestatprecum si copie dupa legitimatie cu viza la zi- cu o vechime de minim 5 anisi o experientarelevanta in proiecte similare.
- Coordonator desecuritate si sanatate alsantierului-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- ISO 9001:2001 sau echivalent
- ISO 14001:2005 sau echivalent
- OHSAS 18001:2004 sau echivalent
- SA 8000:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara : - un contract de cel putin 9600000 lei fara Tva , insotit de PV receptie finala si recomandari-un contract finalizat sau in derulareexecutat cu fonduri europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15939/15.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 12:00
Locul: Primaria municipiului Turnu Magurele , et2, cam 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin dispozitia primarului si persoane imputernicitate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -Proiect finantat prin ProgramulOperational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3: ?Imbunatatirea infrastructuriisociale?-Domeniul major de interventie 3.4: ?Reabilitarea /modernizarea /dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formarea profesionala continua?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei, nr. 2, Localitatea:  Bucure;ti, Cod postal:  010774, Romania, Tel. 021 319 16 74, Email:  [email protected], Fax:  021 319 16 74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridical Primariei municipiului Turnu Magurele
Adresa postala:  str. Republicii nr. 2, Localitatea:  Turnu Magurele, Cod postal:  145200, Romania, Tel. 0247 416 451, Fax:  0247 416453
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer