Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare dig de compartimentare a incintelor indiguite Bechet-Dabuleni si Dabuleni-Potelu-Corabia, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 111496/18.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  Ing. Tania Cotruta, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  Ing. Lina Gruia, Fax:  021-3322183
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  Ing. Lina Gruia, Fax:  021-3322183
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  Ing. Lina Gruia, Fax:  021-3322183
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare dig de compartimentare a incintelor indiguite Bechet-Dabuleni si Dabuleni-Potelu-Corabia, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare dig de compartimentare a incintelor indiguite Bechet-Dabuleni si Dabuleni-Potelu-Corabia, judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
44212410-6-Ecrane de palplanse (Rev.2)
45233144-0-Lucrari de constructii de supratraversari (Rev.2)
45236000-0-Lucrari de nivelare (Rev.2)
45246410-0-Lucrari de intretinere a digurilor de protectie impotriva inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 113, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare200.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Certificatul de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean , Prezentarea declaratiei , , certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conf ordin nr. 314/12.10.2010
Nota: Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii procedurii.
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantulcontabil la 30.06.2010, vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificarela 30.09.2010.Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : minim20.000.000 RON, respectiv echivalent euro. Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv. (Curs mediu BNR pentru anul 2007:1 euro=3, 3373 lei; pentru anul 2008:1euro=3, 6827lei; pentrul anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei)
Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru uramtorii indicatori:
a) lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100) mai mare sa egala cu 85%.Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani , orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea lucrarilor sau, dupa caz, P.V. de receptie finala.
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract sau a cel mult 3 (trei) contracte a carui /caror valoaresa fie minim: 8.000.000 lei (fara TVA), respectiv 1.868.504 Euro, pentru 1 euro= 4, 2815 lei la data 04.10.2010 (curs BNR), realizat/realizate prin executarea unei/unor lucrari de natura celui/celorlicitat/licitate.
Recomandari din partea altor beneficiari / clienti, conformSe vor mai prezenta una sau mai multe, prezentarea certificatului de atestare in executia lucrarilor de imbunatatiri funciare, conform Ordinului 182/2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale sau a Ordinului 239/2007 cuviza valabila la data deschideriiofertelor, prezentareacertificatelorISO 9001;ISO 14001; OHSAS 18001 sau echivalentul cerificatelorin domeniul care face obiectul contractului. Nu se admit operatori economici in curs de certificare, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 10:00
Locul: ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art.40 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePiesele scrise si piesele desenate se pot ridica gratuit de la sediul ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE R.A.Adresa: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, cod postal :041293, pe suport hartie, de luni pana vineri de la ora 8 la ora 16, in urma unei solicitari scrise transmise prin fax cu confirmare de primire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala:  Splaiul independentei nr5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer