Licitatie Publica - Consolidare DN 73 A km 0+050-4+400; km 4+450-5+820; km 10+700-10+750
Anunt de participare numarul 125153/29.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov, Departamentul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, et 6, cam .10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov, Departamentul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, et 6, cam .10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov, Departamentul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, et 6, cam .10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare DN 73 A km 0+050-4+400; km 4+450-5+820; km 10+700-10+750
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Consolidare DN 73 A
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare DN 73 A km 0+050-4+400; km 4+450-5+820; km 10+700-10+750
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare DN 73 A km 0+050-4+400; km 4+450-5+820; km 10+700-10+750
Valoarea estimata fara TVA: 6, 855, 600RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.122 lit j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 102.000RON; Garantia de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: BEI II si Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie conforma cu originalul;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele din fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Media cifrei de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent lucrarilor/constructiilor de drumuri de interes national pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) ;
b. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim: - 1.370.000, 00 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.
c.Se vor prezenta bilanturile pentru ultimii 3 ani :2008, 2009, 2010.
Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele de la punctul 5.3 din fisa de date a achizitiei;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind Cifra de Afaceri;Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ani (2008., 2009., 2010.), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;Scrisoare de Recomandare.Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele de la punctul 5.3 din fisa de date a achizitiei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor executii in ultimii 5 ani
2. Ofertantul trebuie sa prezinte cel mult doua contracte de lucrari similare cu cele cuprinse in documentatia tehnica in valoare totala cumulata de minim :6.500.000. Lei, fara T.V.A., 3. Ofertantul are drept de folosinta sau detine: -instalatii de forat coloane de Ø 1080 mm si instalatii de forat minipiloti, instalatii care pot fi disponibilizate pentru acest contract;
4. Ofertantul are drept de folosinta sau detine: -laborator autorizat de gradul II
5. Ofertantul detine sau are drept de folosinta: -asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele de la punctul 5.4 din fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind capacitatea tehnica;Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat gradul II, instalatii de forat coloane si forat minipiloti;Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;Contracte insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor si de documente constatatoare din partea beneficiarilor;Un responsabil tehnic cu executia-categoria drumuri;Un responsabil tehnic cu executia-categoria poduri;Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii;1 inginer CFDP;1 responsabil SSM.Declaratie privind Standardele de Asigurare a Calitatii;ISO 9001:2008 sau echivalente;Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului;14001:2004 sau echivalente;Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;18001:2007 sau echivalente;Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele de la punctul 5.4 din fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2011 11:00
Locul: CNADNR SA - DRDP Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor - maxim 2, observatorii MFP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: BEI II si Buget de Stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov-Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email: [email protected], Fax: 0268-547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 10:23