Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare DN 7C Km 117+000 - 140+000


Anunt de participare numarul 130822/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Achizitii cu Finantare Externa, Tel. 021.324.32.92, In atentia:  Horia Nicolae ? Director, Email:  [email protected], Fax:  021.318.66.62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare DN 7C Km 117+000 - 140+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare DN 7C Km 117+000 - 140+000. Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45112441-8-Lucrari de taluzare (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
23 Km. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 103, 657, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant participare - 2000000 Lei/477512, 57 Euro, calc.la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.01.2011- 31.07.2011, 1 Euro-4, 1884 Lei.Garant buna exec: 10% din val de ctr acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri de la Banca Europeana de Investitii- Bugetul de Stat al Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form.1 - Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006; Form.2 - Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Form.3 - ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 100.000.000 Lei;2. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 20.000.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 4 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.3. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de min100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Of tb sa dem caa execut in ultimii 5 ani*) cel mult 2 ctr/pr de lucr reab/ moderniz/ largire/consolid.de DN si/sau autostrazi si/sau dr expres in care particip of la ac sa fi fost in val tot cum de min 50mil Lei fara TVA, din care: a) 1 ctr/pr tb sa fie de lucr consolid.de DN si/sau autostrazi si/sau dr expres in care particip of sa fi fost de min 25mil lei fara TVA;sau b)1 ctr/pr tb sa fie de lucr de prot versanti in dom constr de DN si/sau autostrazi si/sau dr expres, in care particip of sa fi fost de min 25mil lei fara TVA;2.Of are drept de fol sau detine cel putin o instal de forat hidraulica de Ø300 mm si care poate fi disponibiliz pt ac ctr.3.Of are drept de fol sau detine 2 foreze rotopercutante cu aer comprimat de Ø125 mm /fiecare foreza si care pot fi disponibiliz pt ac ctr.4.Of.are drept de folosinta sau detine: a) minim 1 compresor cu o capacitate de minim 10m3/min si 8-10 bari presiune si care pot fi disponibiliz pt ac ctr. b) minim 1 compresor cu o capacitate de minim 20m3/min si 10 - 20 bari presiune si care pot fi disponibiliz pt ac ctr.5.Ofertantul are drept de folosinta sau detine: a) 1 mixer cu presiune de minim 20-60 bari si care pot fi disponibiliz pt ac ctr. b) 2 pompe injectii suspensie ciment cu presiune de minim 20-60 bari si care pot fi disponibiliz pt ac ctr.6. Ofertantul are drept de folosinta sau detine minim o macara cu brat lung telescopic de 20-60m/macara si care poate fi disponibiliz pt ac ctr.7. Ofertantul are drept de folosinta sau detine 2 pompe pentru torcretare material uscat cu capacitate de minim 3m3/ora/pompa.8. Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat(de minim gradul II);
Note: a)Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 01.06.2006 pana la data de depunere a ofertelor;Of. tb sa dem. ca dispune de urm. experti cheie: Coord de proiect; Coord de Proiect Adj; Pers Resp cu Asig Calitatii; Sef Santier care trebuie sa indeplineasca: cerintele de studii-licentiat al unei facult de constr, ? cunostinte bune de lb. Romana si/sau engleza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niv. specifice min. necesare din FDA la pc 5.4.2 ? Inf. privind capacit. prof.: Coord. de Proiect: min 8 ani exp.prof. gen. in dom. ITR**) in activ. de: lucr de constr si/sau superviz lucr de constr si/sau management de proiect/ctr. si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specifica in lucr. de constr in dom. ITR**); min. 2 ani exp. in cal de Coord.de Proiect sau in poz. similare: Dir. Proiect/Manager Proiect sau Adj Dir. Proiect/Adj Manager in lucr de consolidare in dom ITR**). Coord.de Proiect Adjunct: min 5 ani exp.prof.gen in dom ITR** in activ de: lucr de constr si/sau superviz lucr de constr si/sau management de pr/ctr si/sau proiectare; min 3 ani exp.prof. specifica in in lucr de constr in dom ITR**); min. 1 an exp.prof. specifica.cal de Coord de Proiect sau in poz similare: Dir. Proiect/Manager Proiect, sau Adj Dir. Proiect/Adj Manager, in lucr de consolidare in dom ITR**). Persoana Resp cu Asig Calitatii: min. 8 ani exp.prof.gen in dom ITR**) in activ.de: lucr de constr si/sau supervizare lucr de constr si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specifica in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in contracte de lucr../supervizare de constr in dom. ITR**) . Sef de Santier: min 6 ani exp.prof. gen in dom. ITR**) in activ. de lucr.de constr.si/sau superv. lucr. de constr. si/sau manag. de proiect/contr.si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof. specifica in cal.de Sef Santier sau in poz.sim: Adj.Sef Santier, in luc.de constr. in dom. ITR**).Note: *) Se considera cunostinte bune de lb rom si/sau lb engleza daca exp cheie intruneste min nivelul 2 - citit, scris, vorbit - pe scara de competenta mentionata in CV **)lucr din domeniul infrastructurii de transport rutier (ITR) reprez. Lucr. de constr noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau de largire si/sau consolidare aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2011 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2011 14:00
Locul: CNADNR SA ? Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, Intrarea A, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii com de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv, observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -fonduri de la Banca Europeana de Investitii
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 36 de luni (12 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) b) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC d) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 25.10.2011, ora 16:00; e) Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila pe pagina web www.cnadnr.ro/DN; f)S-a solicitat Experienta Profesionala Generala mai mare de 5 ani si Experienta Profesionala Specifica mai mare de 3 ani avand in vedere prevederile Ordinului ISC nr. 1496 din 13.05.2011 privind Procedura de autorizare a personalului de specialitate in constructii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer