Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare, extindere si modernizare imobil str. Calea Nationala nr.126-Botosani,Institutia Prefect


Anunt de participare numarul 7812/28.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Municipiul Botosani, str. Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Anca Ciobanu, Tel.0231/512212, Email: [email protected], Fax: 0231/512116, Adresa internet (URL): www.prefecturabotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare, extindere si modernizare imobil str. Calea Nationala nr.126-Botosani, Institutia Prefect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Imobil str. Calea Nationala nr.126, Municipiul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare, extindere si modernizare claire str. Calea Nationala nr.126 din Municipiul Botosani, pentru SPCRPCIV. Contractul este CONTRACT LA CHEIE se solicita executia totala a obiectivului de investitii inclusiv a dotarilor si mobilierului aferent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei cu cantitatile de lucrari parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 780, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea contractului initial pentrucantitati neprevazute- cu acelasi contractant
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 80000 lei;Garantia de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Capacitatea economico-financiara de a suporta financiar executia lucrarii pentru o perioada mai mica decat 18 luni
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006;Certificat de atestare fiscala;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Certificat de Inregistrare si Constatator emis de ORC sau Camera de Comert, autorizatie ANRGN
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.12.2006 cu viza organelor fiscale; cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani-4000000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii referitoare la: echipamentele tehnicedin dotare, efectivele medii anuale ale personalului angajat;Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune candidatul/ofertantul;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani, sau de la infiintare;Acreditarea ISOsau dovada caeste in curs de acreditare printr-un contract de implementare a sist. calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executarea lucrarii
10%
Descriere:
4.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4732/27.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la casieria Institutiei Prefectului Judetul Borosani, str. Piata Revolutiei nr.1-3, Municipiul Botosani, etaj 2, camera 214
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 12:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Botosani, Municipiul Botosani nr.1-3, etaj 1, camera 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor scrisoare de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr.38, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.0213199538
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Botosani, Directia Juridica
Adresa postala: Str. Piata Revolutiei nr.1-3, Municipiul Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel.0231512212, Email: www.prefecturabotosani.ro, Fax: 0231512116
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2007 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer