Licitatie Publica - Consolidare infrastructura pod - Refacere prag de fund la pod km 118+532, linia CF 412 intre Statiile Surduc Jibou
Anunt de participare (utilitati) numarul 99289/04.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel.0264/598869, Email: [email protected], Fax: 0264/598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consolidare infrastructura pod - Refacere prag de fund la pod km 118+532, linia CF 412 intre Statiile Surduc Jibou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Linia 412 Apahida Baia Mare
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
protectia pilei cu saltele de gabioane, protectie culeei din zidarie uscata de piatra bruta, refacerea pragului de fund existent pe zona afectata de ape, trepte de gabioane in aval de pragul de fund
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare infrastructura pod
Valoarea estimata fara TVA: 3, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA (IMM 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
imprumut extern finantat de BDCE conform OUG 122/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile, din anii 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante lucrari din partea beneficiarilor;Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii ( semnarii) si indeplinirii ( receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani cel putin a unui contract sau cumul de contracte (maxim 2 contracte) cu valoare egala sau mai mare de :3.300.000 lei/798.258 euro si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.Certificari de buna executie -( recomandari, documente constatatoare), si copii legalizate dupa contracte si devizele generale ale lucrarilor. Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, specializarea acestora, inclusiv acordurile ( contractele) de subcontractareInformatii privind personalul de care dispune si al personalului de conducere, raspunzator de indeplinirea contractului; Certificat ISO 9001, Certificat ISO 4001; Certificat OH SAS 18001; in situatia in care candidatul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conformitate cu art. 11(1) din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009, in situatia in care candidatul beneficiaza de prevederile art.11 alin.4 din HG nr.925/2006 va prezenta o declaratie pe proprie raspundere Formularul B11
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 11:00
Locul: Regianala CF Cluj - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acord de imprumut cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei - ratificat prin OUG nr.122/2005, aprobat prin Legea nr. 326/2005
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se afla atasata la prezentul anunt de participare, rubrica Documentatie si Clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Fax: 0213191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate formula contestatie in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic al Regionalei CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, et.4, cam.404, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/593865
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 14:09