Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE INFRASTRUCTURA SI REFACERE APARARI POD LINIA 216 ILIA-LUGOJ, KM 55+146


Anunt de participare (utilitati) numarul 36988/23.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, STR GARII NR 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BV. 16 DECEMBRIE 1989, Nr. 2, Et. 2, cam 73, 74, Tel.02565/494158, In atentia: Vasile Gurza, 0722693448, Email: [email protected], Fax: 0256/494158, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONSOLIDARE INFRASTRUCTURA SI REFACERE APARARI POD LINIA 216 ILIA-LUGOJ, KM 55+146
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LINIA 216 ILIA-LUGOJ, KM 55+146
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSOLIDARE INFRASTRUCTURA SI REFACERE APARARI POD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Pod feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prag de fund amplasat la 27, 50 m aval de culeele podului, ce se va realiza in doua faze, pe jumatate de latime, la adapostul unor diguri din balast incastrate in maluri, realizat din beton simplu si beton armat turnat monolit, prevazut in aval cu o saltea din casoaie de traverse si un pinten din anrocamente; Protectia albiei pe taluze si pe un fund cu pereu monolit din beton de 20 cm grosime, turnat pe un strat filtrant de 10 cm grosime, intre pod si prag (in aval) si amonte de pod pe 20, 74 m; protectia taluzelor cu pereu monolit din beton de 10 cm grosime, amonte, pana la podul de drum; profilarea albiei pe cca. 200, 00 m, aval de pragul de fund.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 261, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SE VA CONSTITUI FIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, FIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELE DATORATE PENTRU FACTURI PARTIALE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare si fonduri externe BDCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta, Certificat emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anul 2006, vizat si inregistrat de organele competente; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de 3600000 RON pentru sustinerea financiara a lucrarii propusa a se executa pe o perioada de minim 3 luni;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru categoria de lucrari ce se executa ( aparari maluri, zid de sprijin) si omologare tehnica pentru produsele utilizate, cf. Ord. 290/13.04.2000, publicat in Monitorul Oficial nr. 45 bis din 25 septembrie 2000, cu modificarile si completarile aduse de Ordinul nr. 2068 din 9 noiembrie 2004 b)Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii, a sistemelor de management al sanatatii si securitatii muncii (ISO 9001, OH SAS 18001), sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;c)Standarde de protectie a mediului: Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; d) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;e)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; f)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;g) informatii generale. h)completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora ;i) experienta similara prin prezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; contracte, procese verbale de receptie si recomandari de la beneficiarii lucrarilor; cel putin un contract in valoare de 360000 RON fara TVA sau 3 contracte a caror valoare sa fie de 600000 RON fara TVA, al /ale carui obiect/obiecte a fost executia unei astfel de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5/3/3/98/19.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: pretul documentatiei nu contine TVA si se poate achita prin numerar la casieria unitatii sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 14:00
Locul: Sucursala Regionala CF Timisoara, Biroul Achizitii Publice Bv. 16 Decembrie 1989, Nr.2, Et.2, cam.73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PIATA TEPES VODA, NR. 2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498092, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SUCURSALA REGIONALA CF TIMISOARA, OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: BV. 16 DECEMBRIE 1989, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300173, Romania, Tel.0256/494158, Fax: 0256/494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer