Licitatie Publica - Consolidare LEA 220 kV Gutinas-Dumbrava, stalp 178
Anunt de participare (utilitati) numarul 106930/30.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consolidare LEA 220 kV Gutinas-Dumbrava, stalp 178
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amplasamentulstalpului nr.178, portiunea cuprinsa intre stalpii 171-187din LEA 220 kV Gutinas-Dumbrava, situat pe teritoriul administrativ al comunei Balcani, satul Ludasi, la aprox. 350m.....400m aval pe podul ce traverseaza raul Tazlau, pe drumul judetean DJ 156A, spre comuna Tazlau.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarii ?Consolidare LEA 220 kV Gutinas-Dumbrava, stalp 178?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidarea stalpului 178 din LEA Gutinas-Dumbrava
Valoarea estimata fara TVA: 557, 537RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 5575 lei, fara TVA, valabila pana in data de 24.12.2010; garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a-Decl privind sit pers a operat ec- form2 (atasat: certific constat privind indepl oblig exig de plata a impozit si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contrib de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic -formulare tip elib de autorit compet din tara in care operatorul economiceste rezident originale sau copii legalizate, lizibile, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii.
-Informatii generale - formularul nr. 3.
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
1.Pentru persoane fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC din care sa rez.ca ofert nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate - inoriginal sau copie legalizatab) Certificat de inregistrare ?copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
c) Atestat ANRE-pentru executia lucrarii care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.2) Pentru persoane fizice/juridice straine: - Doc edificat care dovedeasc o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica conf cu prevederile legale din tara in care ofert este stabilit.
-Atestat ANRE-pentru executia lucrarii care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inform referit la pers teh de specialit de care dispune pentruindeplinirea oblig contract sau al carui angajam de partic a fost obtinutde catre op ec pentru asig controlului calitatii lucrarilor (studiile, pregat profes si calific pers respons pt indepl contractului).
Se complet form nr. 11 ?Informatii referit la pers de conducere? (la pct. B se vor evidentiapers resp pentru indeplinirea contractului ? ing geodez, resp tehnic cu executia atestat MLPTL, resp tehnic cu exec atestat MEC, coordonatorul in materie de securitate si sanatate pe durata executarii lucrarii, sef lucrare, alte persoane implicate care vor exec lucrarea), insotit de doc dovedit: diplome de studii; documente de autorizare; talon de autorizare in termen de valabilitate pentru sef de lucrare; CV ?uri;
2. Inform referit la dotarea tehnica (conf fiselor tehnolog aplicab in activit desfas), de care poate dispune operat ec pt indeplinirea corespunzat a contr;
3. Inf privind partea din contractul de lucraripe care ofert are, eventual, intentiasa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontract si specializ acestora.4. O lista cu minim trei contr de exec pentru lucrari, proprii, similare cu ob contract procedurii de acizitie, executate sau in curs de executie, in ultimii 5 ani, insotite derecomand aferente (copie dupa: pag din contrac de lucrari similare; procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, in cazul celor finaliz; recomand din partea benefic sau certific emis conform art. 97^1 din HG 925/2006, referitoare la contr similar invocat).
5.Certific sist de management integrat: calitate, mediu, sanatate si securitate ocupationala al operat ec -copie6.Operat ec, sau grupul de operat ec, pot beneficia si de sustinerea capacit tehn si/sau profes cu respect OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modific si compl ulterioare. (prezentarea unui angajam ferm al pers resp incheiat in forma autentica (notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici.Alte precizari cap.9 al DA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.12.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi procurata de la autoritatea contractanta, cu titlu gratuit in baza unei scrisori de intentie, cu minim 6 zile inainte de sedinta de deschidere a ofertelor. Operatorii economici vor suporta numai cheltuielile postale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 08:47