Licitatie Publica - CONSOLIDARE LICEUL NICHITA STANESCU
Anunt de participare numarul 99806/12.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, int. 303, In atentia: Corina Mihaela Ilinca, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Tehnic – Investitii si Reparatii Scoli, Spitale, Baze Sportive
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 8 (Turn Halele Centrale), Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic – Investitii si Reparatii Scoli, Spitale, Baze Sportive, Tel. 0244/516699, int. 164, In atentia: Sef Serviciu Clara Mihut, Fax: 0244/510075
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Registratura
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE LICEUL NICHITA STANESCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti - Liceul Nichita Stanescu
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza lucrarile de consolidare a Liceului Nichita Stanescu Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform prevederilor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona, daca este cazul, lucrari similare, conform art.122, lit.j) din O.U.G. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din pretul, fara TVA, al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL - CREDIT BANCAR BCR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul de activitate a ofertantului include executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei;
Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul).
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2009 si/sau 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
Fisa de informatii generale;
Obligatii contractuale in desfasurare (daca exista).
In cazul depunerii unei oferte comune, situatia economico-financiara, inclusiv indeplinirea cerintei minime, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.000.000 lei (fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista contractelor similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani;
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (CV-uri, copii dupa autorizatii/legitimatii/ certificate/atestari specifice);
Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Informatii privind asociatii/subcontractantii.
In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent.
In cazul depunerii unei oferte comune, respectarea standardelor se demonstreaza prin luarea in considerare a documentelor depuse de toti asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in domeniul lucrarilor ce fac obiectul achizitiei de minim 5.000.000 lei (fara TVA). Se vor prezenta: copii ale contractelor incepute si finalizate in ultimii 5 ani, insotite de Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor;Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul I - Constructii civile, conform H.G. 925/1995. Se vor prezenta: Certificatul de atestare tehnico-profesionala si copia legitimtiei de pe care se poate citi valabilitatea acesteia;Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul Constructii civile. Se vor prezenta: documente doveditoare ale specializarii in domeniul solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va utiliza licitatia electronica ca etapa finala a licitatiei deschise (a se vedea pct.III.3) din Fisa de date).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2010 12:00
Locul: sediul Directiei Tehnic-Investitii din str.Valeni nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care participa la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova – Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. 0244/523265, Email: [email protected], Fax: 0244/523265, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 14:17