Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE LICEUL NICHITA STANESCU


Anunt de participare numarul 110842/08.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Corina Mihaela Ilinca, Tel. 0244516699, Email:  [email protected], Fax:  0244513829, Adresa internet (URL):  www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE LICEUL NICHITA STANESCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Ploiesti, Liceul Nichita Stanescu
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de consolidare a Liceului Nichita Stanescu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare conform art.122 j) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 75000 lei, Garantia de buna executie: 10% din pretul, fara TVA, al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificatul care atesta faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Documente care atesta statutul de Intreprinderi Mici si Mijlocii, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009;Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri globale, calculate pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009), rezultata din activitatea desfasurata: minim 14000000 lei;2. Rezultatul exercitiilor financiare pe fiecare an, (profit si/sau pierdere) a ultimilor 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista contractelor similare executate in ultimii 5 ani; Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (CV-uri, copii dupa autorizatii/legitimatii/certificate/atestari specifice);Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a maxim doua contracte avand ca obiect executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract respectiv consolidare imobil sau constructii civile, de minim 6000000 lei (fara TVA);2. Dovada faptului ca din echipa de conducere a executiei lucrarilor (personal cheie) fac parte cel putin: a) un sef de santier, inginer cu experienta in lucrari de constructii civile si/sau industriale cu o experienta de cel putin 4 ani;b) un inginer constructii civile si/sau industriale cu o experienta de cel putin 4 ani;c) un inginer/subinginer instalatii sanitare;d) un inginer instalatii electrice atestat ANRE;e) un Responsabil Tehnic cu Executia Lucrarilor (RTE) in domeniul I - Constructii civile. Se prezinta Certificatul de atestare profesionala si legitimatia valabile la data deschiderii ofertelor;f) un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor (CQ).3.Urmatoarele dotari tehnice sunt obligatorii: - Schela min. 1500 mp? 1 bucata- Autobasculanta min 16 t? 2 bucati- Autobetoniera? 1 bucata- Vibrator betoane? 1 bucata- Nivela optica si/sau laser? 1 bucata- Automacara? 1 bucata- Statie de betoane? 1 bucata- Pompa betoane? 1 bucata- Laborator autorizat gradul II ? 1 bucata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
20%
20
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este accesibila pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova ? Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244/523265
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic-Contencios, Contracte
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr.2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244516699 int.404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2010 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer