Licitatie Publica - CONSOLIDARE MAL RAU BUZAU IN ZONA PODULUI BOARCA, COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA
Anunt de participare numarul 29436/23.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RIMNICELU-JUDETUL BRAILA
Adresa postala: SAT RIMNICELU, COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA, Localitatea: Ramnicelu, Cod postal: 817110, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN CHIRU, Tel.0239698173, Email: [email protected], Fax: 0239698229, Adresa internet (URL): http: //www.portal-braila.ro/Primarii/Rimnicelu/index.php
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Protectie sociala- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE MAL RAU BUZAU IN ZONA PODULUI BOARCA, COMUNA RIMNICELU, JUDETUL BRAILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT BOARCA
COMUNA RIMNICELU
JUDETUL BRAILA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTARE LUCRARI DE CONSOLIDARE A MALULUI DREPT AL RAULUI BUZAU PE O LUNGIME DE 360 M. IN ZONA PODULUI DIN LOCALITATEA BOARCA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 460, 111RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se stabileste la suma de 25.000 lei. Garantia de buna executie se stabileste la 5% din valoarea contractului si se constitutie prin retineri succesive din facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G. nr.7/2006, aprobata prin Legea nr.71/2007, H.G.R. 602/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Partile asociate au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie publica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Decontarea lucrarilor efectuate se va face numai dupa receptia partiala si virarea sumelor reprezentand contravaloarea acestora de catre Guvernul Romaniei, care este finantatorul programului(O.G.7/2006).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006, Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, si catre bugetul local. Capacitatea de exercitarii a activitatii profesionale:
- pentru persoane fizice/juridice romana - certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/Autorizatie de functionare din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) privind procedura insolventei , sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
- pentru persoane fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistare ca persoana juridica sau de certificat de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional traduse si legalizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat la autoritatile competente, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Demostrarea ca operatorul economic are acces, sau ca are ca disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii, pentru perioada impusa reprezentand minim 20% din valoarea estimata a lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 6000000 lei/an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fiexecutat si finalizat cel putin 3 lucrari similare cu lucrarea care face obiectul prezentei proceduri in ultimii 5 ani. Se vor prezentacopii dupa contractele de lucrari mentionate in formular, procesele-verbale de receptie a lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor.
Formularul 12 H - Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va trebui sa prezinta certificate emise de organisme specializate prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat Sistemul de management al calitatii ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse umane minime: personal calificat si autorizat pentru executarea lucrarilor.Se vor atasa CVuri semnate de titulari pentru urmatoarele persoane: Sef de santier, Adjunct sef santier, Responsabil tehnic cu executia, Responsabil managementul calitatii in constructii.Dotari tehnice minime: pompa hidraulica de beton, excavator pe senile, draglina hidraulica pe senile, autograder pana la 175CP, buldozer pe senile, macara pe pneuri, automacara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Termenul de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, comuna Rimnicelu, judetul Braila.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie impreuna cu reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104642, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Braila
Adresa postala: Calea Calarasilor, nr. 47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239-613975, Fax: 0239-612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Rimnicelu
Adresa postala: Comuna Rimnicelu, judetul Braila, Localitatea: Rimnicelu, Cod postal: 817110, Romania, Tel.698173, Email: [email protected], Fax: 698229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 15:22