Licitatie Publica - Consolidare monument istoric - Litografie
Anunt de participare numarul 38393/06.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala:  STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700115, Romania, Punct(e) de contact:  EUGEN CHIRIAC, Tel. 0232/211427, Email:  [email protected], Fax:  0232/262569, Adresa internet (URL):  http: //www.umfiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA'
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700115, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL TEHNIC, Tel. 0232/210582, In atentia:  DL. MIRCEA COJOCARU, Fax:  0232/210582
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA'
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700115, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL TEHNIC, Tel. 0232/210582, In atentia:  DL. MIRCEA COJOCARU, Fax:  0232/210582
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA'
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700115, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA, Tel. 0232/210582, In atentia:  SERVICIUL TEHNIC, Fax:  0232/210582
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare monument istoric - Litografie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: str. Saulescu nr.6 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de constructii, consolidare, refaceri instalatii aferente, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de constructii, consolidare, refaceri instalatii aferente, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie de participare licitatie - 30000 lei;garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual, asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat fiscal privind taxe si impozite eliberat de DEFPL si DGFP;
-certificat constatator in original, corespunzatorcod CAEN;
-certificat de inregistrare fiscala;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari (valori, perioada, locul si beneficiarul, in ultimii 5 ani);
-lista experienta similara, cel putin 3 contracte cu valoare de 2500000 lei;
-certificat ISO 9001:2001 sau echivalent;
-proceduri tehnice de executie;
-laboratoare autorizate;
-responsabil tehnic atestat;
-atestarea activitatii in domeniul monumentelor istorice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caserie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 12:00
Locul: serviciul tehnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti societati participante, comisia de licitatie.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/2104641, Email:  [email protected], Fax:  021/2104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie "Gr.T.Popa" -Oficiul Juridic-
Adresa postala:  str. Universitatii nr. 16, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700115, Romania, Tel. 0232/210582, Fax:  0232/210582
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 17:18