Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE PILA POD KM 38+530, LINIA CF 504 ADJUD - SICULENI


Anunt de participare (utilitati) numarul 58003/08.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Marcela Pangrati, Tel.0236/461236, In atentia: Silvica Mihalache si Marcela Pangrati, Email: [email protected], Fax: 0236/461236
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONSOLIDARE PILA POD KM 38+530, LINIA CF 504 ADJUD - SICULENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: linia 504 Adjud Siculeni km 38+530 intre statiile cf Onesti si Tg. Trotus
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea unor incinte de minipiloti; consolidarea terenului de fundare de sub pilele existente, respectiv in interiorul incintei; realizarea unei camasuieli din beton armat; repararea cuzinetilor si pozitionarea corecta a aparatelor de reazem
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Pod feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pod cu 3 deschideri L= 3 x 49, 5; Lumina Lu = 1x48, 94; 1x47, 72; 1x47, 97 lungime totala = 155, 72 m; suprastructura metalica (trei tabliere grinzi cu zabrele cale jos); infrastructura din zidarie piatra si fundatia din zidarie beton (2 culee si 2 pile intermediare)
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 150, 000 si 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 22000 ron numai sub forma de scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie 10% (IMM 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face cu ordin de plata in baza facturii emise
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12 A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata si modificata de OUG nr. 94/2007 Formularul 12 B ; Certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), valabil 30 de zile de la data emiterii; Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (Consiliul local), valabil 30 de zile de la data emiterii;Certificatul de inregistrare ORC; Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine executia lucrarii de cel putin 4.400.000 RON(50% pentru I.M.M.); Bilantul contabil, din anul2007 (31.12.2007) vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, ; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante lucrari, cerinta minima - indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a cel mult 3contracte a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat de 1.000.000 RON; informatii privind personalul (asigurare responsabil tehnic cu executia) si dotarile tehnice Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic AFER, ISO 9001; ISO 14001 si OH SAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
702/1/473
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: De la Biroul de Achizitii Publice, din Galati, str. Domneasca nr. 51. Sumase va depune la casieria Sucursalei Regionale CF Galati;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 11:30
Locul: Sucursala Regionala CF Galati, corp A etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): credit extern Banca de Dezvoltare a Comunitatii Europene (imprumut acordat conform OUG 122/2005)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800685, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadru SRCF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer