Licitatie Publica - ??Consolidare, reabilitare si modernizare Colegiul National Constantin Carabella corp (A+B) - TARGOVISTE ? ? furnizare echipament IT si echipament necesar laboratoare fizica
Anunt de participare numarul 104131/21.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel. 0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
??Consolidare, reabilitare si modernizare Colegiul National Constantin Carabella corp (A+B) - TARGOVISTE ? ? furnizare echipament IT si echipament necesar laboratoare fizica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Targoviste, Colegiul National Constantin Carabella, str. Lt. Parvan Popescu nr.58, jud. Dambovita.
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare echipament IT : Tabla interactive (2 buc), Proiector (4 buc), Ecran de proiectie (4 buc), Flip Chart (2 buc), Imprimanta multifunctionala (5 buc), Tabla magnetica pt scris cu marker (4 buc), Statie de calcul(60 buc), Server (3 buc), laptop (7 buc), scanner ( 2 buc), echipament amplificare (1buc)
si echipamet dotare laborator fizica : Trusa lumina si fenomene luminoase(1 buc), Trusa caldura(1 buc), table vopsite de scris cu marker (2 buc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232100-5-Imprimante si trasatoare (Rev.2)
38400000-9-Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tabla interactiva (2 buc), Proiector (4 buc), Ecran de proiectie (4 buc), Flip Chart (2 buc), Imprimanta multifunctionala (5 buc), Tabla magnetica pt scris cu marker (4 buc), Statie de calcul(60 buc), Server (3 buc), laptop (7 buc), scanner ( 2 buc), echipament amplificare (1buc), Trusa lumina si fenomene luminoase(1 buc), Trusa caldura(1 buc), table vopsite de scris cu marker (2 buc)
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 12000 lei ; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de finantare nr. 523/03.09.2009, cod SMIS: 4037FEDR ? 85 %-Bugetul National-13%- Buget Local Targoviste ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;Decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din OUG 34/2006;Certif de atestare fiscala catre bugetul de stat DGFPCertif. de atestare fiscala buget localImputernicire pt semnatarul ofertei
Decl privind calitatea de participant la proceduraCopie CUICertif. constatator ORCAutorizare de la firma importatoare/producatoare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009.Se va completa Formularul nr. 7- Informatii generale.Prezentarea bilanturilor contabile vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat, pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1.000.000 Lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, Recomandari /certificate constatatoare
certificat de calitate al produselor
declaratie de conformitate a calitatii produselor
, ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?.ISO 9001 sau certificate echivalente , ISO 14001 sau certificate echivalente , OHSAS 18001 sau certificate echivalentedeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
decl. privind partea/ partile din contract indepl. de subcontractanti ;acord de subcontractare
declaratie privind partea partile din contract care sunt indeplinite de asociati, acord de asoc, declaratie legalizarea asocierii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizariiin ultimii 3 ani a minim 1 contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare si a carui valoare sa fie de maxim500.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 18:00
Locul: SEAP (www.e-licitatie.ro), la sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii UCVAP, alte persoane autorizate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractului de finantare nr. 523/03.09.2009, finantare obtinuta prin POR ? Axa Prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? domeniul major de interventie 3.4. ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?cod SMIS: 4037
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 3, judet Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel. 0245 612344, Email: [email protected], Fax: 0245 611 893, Adresa internet (URL): portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridicsi Executare Silita - Primaria Targoviste
Adresa postala: Str. Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. 0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 17:59