Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare, reabilitare si modernizare Grup Scolar Voievodul Mircea din mun. Targoviste, jud. Dambovita, achizitie servicii de proiectare.


Anunt de participare numarul 70233/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare, reabilitare si modernizare Grup Scolar Voievodul Mircea din mun. Targoviste, jud. Dambovita, achizitie servicii de proiectare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Grup Scolar Voievodul Mircea din mun. Targoviste, B-dul Regele Carol, nr.70, jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de proiectare in vederea depunerii de cerere de finantare pentru accesarea de fonduri structurale prin POR - Axa Prioritara 3 Domeniul de interventie 3.4, Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua, constituindu-se in cheltuieli eligibile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare, reabilitare, modernizare Grup Scolar Voievodul Mircea din mun. Targoviste, jud. Dambovita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
2 Etape conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Etapa 1 - max. 60 zile.Etapa 2 - max. 90 zile.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1000 lei. Depunere c/val. prin OP sau fila CEC, numerar la casieria autoritatii contractante. Garantia de buna executie de 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect propus a fi finantat prin accesarea de fonduri structurale din POR Axa Prioritara 3 Domeniul 3.4 precum si fonduri din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in original;
Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala catre bugetul de stat;
Certificat de atestare fiscala catre bugetul local;
Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
Copie CUI;
Certificat constatator emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Situatiile financiare pe anii 2005, 2006, 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 700000 lei.Situatii finaciare pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani;
Recomandari;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op. ec.;
Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent.
Declaratie privind efectivul mediu anual de personal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 contracte de prestari servicii similare prezentului contract in valoare cumulata de cel putin 125000 lei, in vederea obtinerii de fonduri europene.Componenta echipa: Sef proiect, 2 economisti - toti cu experienta in domeniul accesarii fondurilor europene; 1 arhitect cu minim 5 ani experienta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
60%
Descriere:
2.
tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se elibereaza contra cost de la sediul autoritatii contractante, dupa transmiterea unei solicitari scrise din partea ofertantului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2009 13:00
Locul: Primaria mun. Targoviste, corp B, Sala de Casatorii, str, Revolutiei nr. 1-3, jud. Dambovita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate de autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Etapa 1 - max. 60 zile: Studii pregatitoare, expertiza tehnica, audit energetic, analiza cost- beneficiu, doc. de avizare a lucrarilor de interventii, doc. de avize si acorduri, obtinere, completare cerere de finantare.Etapa 2 - max. 90 zile - PT, PAC, DDE, caiete de sarcini.Se vor verifica tehnic doc. si se vor revizui dupa caz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Calea Bucuresti nr. 3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612344, Email: [email protected], Fax: 0245611893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare. aspxidInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUN. TARGOVISTE
Adresa postala: str, Revolutiei, nr. 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer