Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare, reparatie capitala, mansardare, extindere cu corp arest parter si amenajare sediu Judecatoria Medgidia


Anunt de participare numarul 104207/19.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL CONSTANTA
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Traian nr. 31, ,Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Punct(e) de contact:  Str. Traian nr. 31, Constanta, jud. Constanta, Romania, Tel. 0241551345 int.227, mobil: 0747694556, In atentia:  Bugu Mihaita, Email:  [email protected], Fax:  0241547983, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Palatul Justitiei in care functioneaza sectiile civila si penala ale Tribunalului Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr. 35c, etaj 2, camera I14, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Punct(e) de contact:  Str. Traian nr. 35c, etaj 2, camera I14, Tel. 0241/551345 int.208, In atentia:  prim-grefier Buzelan Aurelia, Email:  [email protected], Fax:  Fax: 0241/619628
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate judecatoreasca
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare, reparatie capitala, mansardare, extindere cu corp arest parter si amenajare sediu Judecatoria Medgidia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediu Judecatorie Medgidia, str. Independentei nr.2, municipiul Medgidia, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de arhitectura, structura de rezistenta, instalatii sanitare, instalatii termice, ventilare si climatizare, instalatii electrice si instalatii curenti slabi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei tehnice, componenta a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 437, 971RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se accepta achizitionarea de lucrari suplimentare/aditionale, cf.art.122 lit.(i) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: 60.000 lei; -garantie de buna executie: 7% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conf. art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoanele juridice/fizice romane:
a) Cazier judiciar pentru operatorul economic;
b) Cazier fiscal;
c) Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale;
d) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala care atesta plata la zi a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale;
e)Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia ofertantul isi are sediul;
f) Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului, sau alt document echivalent, cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate executarea lucrarilor pe care le oferteaza.Pentru persoanele juridice/fizice straine:
a) Autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b) Documente edificatoare care sadovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale si cifra medie de afaceripentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe anii 2007, 2008 si 2009;
-Bilantul contabil/extrase de bilant pe anii 2007, 2008 si 2009;
-Sustinerea acordata de catre o alta persoana, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Cifra medie de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sa fie de cel putin 12.000.000 lei;b) Cifra de afaceri pe anul 2009 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie de cel putin 12.000.000 lei;c) Profitul operational al ofertantului pentru fiecare din anii 2007, 2008, 2009, sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor incadrate pe coduri CPV, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;b) Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si de asigurare a controlului calitatii de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in vederea indeplinirii contractului, insotita de CV-uri, copii ale documentelor de atestare tehnico-profesionala si copii ale contractelor de munca, sau a angajamentelor de participare;c) Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, insotita de CV-uri ale personalului de conducere si ale personalului direct responsabil de indeplinirea contractului;d) Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere in ultimii 3 ani;e) Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;f) In cazul in care operatorul economic intentioneze sa subcontracteze o parte/parti din contract, atunci el va prezenta o lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti.g) Certificari ISO9001, ISO14001 si ISO18001 (sau echivalente).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract care sa aibe cel putin valoarea de 6.000.000 lei fara TVA, respectiv 1.393.792, 98 euro fara TVA (la cursul BNR de 4.3048 lei, valabil la data de 05 iulie 2010), al carui obiect a fost executia unor lucrari de constructii incadrate in codul CPV 45000000-7; b) Dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care sa contina si lucrari de consolidare (infrastructura si suprastructura); c) Dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care sa contina si lucrari de supraetajare cu structura metalica; d) Sa dispuna de personal tehnic de specialitate, atestat tehnico-profesional de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru ?RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA? si ?CONTROLOR DE CALITATE? in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata; e) Sa aibe ca angajati proprii un responsabil tehnic cu executia si un responsabil cu protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2010 12:00
Locul: TRIBUNALUL CONSTANTA, C-ta, str. Traian nr.35c, Palatul Justitiei, et. 2, cam. I10 (cam.consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ofertanti, conf. art.33 alin 2 din HG925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA, Sectia comerciala si de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala:  Strada Traian nr.35c, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-616003, Email:  [email protected], Fax:  0241-616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf art.256^2/OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Presedinte Tribunal Constanta
Adresa postala:  Strada Traian nr.35c, etaj 2, cam.I15, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/551345 int. 203, Email:  [email protected], Fax:  0241/619628
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer