Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare, restaurare, reamenajare interioara pentru Spitalul de boli infectioase situat in mun.Satu Mare, str.Corvinilor nr.47 ? monument istoric


Anunt de participare numarul 105799/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala:  P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Podina Nicolae, Tel. 0261-713693, in.132, In atentia:  Podina Nicolae, Fax:  0261-713589, Adresa internet (URL):  www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare, restaurare, reamenajare interioara pentru Spitalul de boli infectioase situat in mun.Satu Mare, str.Corvinilor nr.47 ? monument istoric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La sediul unitatii sanitare: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, Sectia Boli Infectioase, str.Corvinilor nr.47CodCPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice;Cod CPV: 45300000-0 ? Lucrari de instalatii pentru cladiri;Cod CPV: 45212350-4 ? Cladiri de interes istoric sau arhitectural deos
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie "Consolidare, restaurare, reamenajare interioara pentru Spitalul de boli infectioase situat in mun.Satu Mare, str.Corvinilor nr.47 ? monument istoric?. Durata contractului de achizitie publica este de 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: - Reabilitare cladire existenta (consolidare, restaurare, reamenajare interioara);
- Reabilitare corp anexe (spalatorie);
- Reabilitare cabina poarta;
- Sistematizare pe verticala.Valoarea estimata a lucrarilor este de 4.589.302 lei fara TVA.
Categoriile de lucrari sunt descrise in Caietul de sarcini ? Sectiunea II din Documentatia de atribuire.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica, daca va fi cazul, prevederile art.122, lit.j) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 589, 302RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 70.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale Ministerului Sanatatii si Bugetul Judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (art.44, 45/OUG 34)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib.-Form.12A;Decl.privind neincadr.in prev.art.181-Form.12B;Certificat de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asig.soc.in orig.sau in copie leg.;Certificat privind indepl.oblig.exigib.de plata a impozitelor si taxelor locale in orig.sau in copie leg.;Decl.priv.neincadr.art.69.1 Form.Y;Pers.jur/fiz straine-documente echivalente trad.in l.romana si leg.;Decl.privind calitatea de participant la procedura-Form.12C;Certificat constatator emis de ORC in orig.sau in copie leg.;Pers.fiz.vor prezenta autorizatie de functionare PF in copie leg.;Pers.jur/fiz straine-documente trad.in l.romana si leg.; Autoriz.emisa de Min.Culturii si cultelor-activ.mon.ist.]n copie leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara2.Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) si profit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generala-Form 12D si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 8000000 lei;Bilanturile contabile, conturile de profit si pierdere pt.2007, 2008, 2009 in copie;Ofertantii nerezidenti-documente echivalente traduse aut.si leg.in l.romana; 2.Lg=cel putin 100% calculata raportat la bil.cont.la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.Se solicita ca ofert.sa fi realizat profit in ultimii 3 ani.Aceasta va rezulta din fiecare bilant depus pt.2007, 2008, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inf.privind capacitatea profesionala2.Inf.priv. cap.tehnica3.Inf. priv.subcontr.4.Protectia muncii, standarde de asigurare a calitatii, standarde de protectia mediului, Standarde privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale si egalitate de sanse si nediscriminare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl.priv.Lista priv.lucr.sim.exec.in ult.5 ani-Form.12E;un contr.de lucr.in val.de min.3000000 lei, in orig.sau copie leg.insotita de recom.benef.si proc.verb.de recep.la term.lucr.af.contr.Decl.priv.ef.med.anual al pers.angajat Form 12I, insotit de CV-urile in orig.Pt.indepl.contr.se sol.min.: 1 sef santier atestat MCC;1 RTE atestat MCC;1CQ atestat in dom.constr.civ.inst.electr.inst.constr.;1sp./expert atestat MCC in ex.lucr.spec.rest.arh.mon.ist.;1 sp./expert atestat MCC in ex.lucr.de ing.cons.struct.mon.ist.;Pt spec de mai sus, se vor dep: ? doc de atest teh-prof, si, dupa caz, autoriz, in copie ? contr de munca/carte de munca/contr.de colab- in copie, sau ang de part? in orig. 2.Decl. priv. util, inst, echip teh - Form 12 H;3.Formularul 12G 4.Declaratie privind protectia muncii, sanatate si securitate in munca si protectia mediului - completata conform Formular 12M, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent - in copie leg.;Declaratie privind asigurarea si respectarea principiului egalitatii de sanse si nediscriminarii ? conform Formular 12N
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala:  str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261-710661, Fax:  0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si contencios
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261-713072, Fax:  0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer