Licitatie Publica - CONSOLIDARE, RESTAURARE SI MODERNIZARE LA SECTIA DE ISTORIE-ARHEOLOGIE A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA
Anunt de participare numarul 96611/24.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408200, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE, RESTAURARE SI MODERNIZARE LA SECTIA DE ISTORIE-ARHEOLOGIE A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SECTIA DE ISTORIE-ARHEOLOGIE A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA, Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de consolidare, restaurare si modernizare la sectia de istorie-arhelogie a Muzeului Olteniei Craiova, municipiul Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de consolidare, restaurare si modernizare la sectia de istorie-arhelogie a Muzeului Olteniei Craiova, municipiul Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 19, 644, 385RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. part. 90.000 lei, conf. art.86 alin.1 din H.G.nr.925/2006, gar.buna executie 10% din val. contr. in lei, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prioritara 5, Domen. de interv. 5.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. art.180, art.181- OUG nr.34/2006, ORC, C.U.I , Decl.calit. particip, certif. plata obligat. exig. a impozit, taxe de stat si locale, Cerinta minima: Certif. M.C.C. activit. de execut. lucr. monum. istorice, valab. si extras Registr. operat. econom. domen. protej. monum. istorice, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschid. ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant 2007, 2008 viz. si inregist.
Inform. gener. 2007, 2008, 2009.Cerinte minime: C.A. medie pe ultimii 3 ani, minim 39.000.000 lei, scris. bancara confirmare acces. la o linie de credit ptr. proiect. de minim 3.900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Res. umane:
A)Efect. medii pers. in ultimii 3 ani si propus ptr. contract.
B)Lista pers. cheie.
Cerinta minima: Dir.proiect, Resp. prot. muncii, autorizat, Sef santier atestat MCC, Spec./expert atestat MCC in execut.lucr. spec. rest. arhitect.monum. istorice, Spec./expert atestat MCC in execut. lucr. de ingin. consolid. struct. istorice, Spec./expert atestat MCC in execut. lucr. instal. monum. istorice, Spec./expert atestat MCC lucr. restaur. decor. piatra, stucatura si ceramica, R.T.E. atestat MDRL, R.T.E. AQ/CQ, atestat ISC
Se vor atasa: C.V, Copii diplome, atestate, autoriz. certificat. profesion. obtin. din CV, declar disponibil. ptr. proiect, pe durata acestuia, copii legaliz.contract. de munca/colab. aferente.
C)Decl. referit. la condit. de munca si prot. muncii, pentru indepl. contract.
Res. tehnice:
Decl. privind utilaj, instalat., echipam. tehnice, ale operator. econom. propriet. leasing, chirie ptr.contract.
Cerinta minima: acces nelimitat prin contract de inchiriere/altele similare la: un laborator autoriz. de analize si verif. a activit. in c.tiiminim grad III, conform legislatiei in vigoare, un laborator autoriz.acreditat de analize si incercari in activit. de restaur. conf cu legislatia in vigoare.
Lista asociati /subcontractori.
Lista contract. similare ultimii 5 ani.
Fisa experienta simil. ptr.contracte similare, semnate si finalizate in ultimii 5 ani 2005, 2006, 2007, 2008, 2009Cerinta minima: finaliz. cu succes, ca unic contractor/asociat/subcontr.in ultimii 5 ani a unui contract de lucr. de consolid. restaur. cladiri monum. istorice, deminim 6.000.000 lei fara TVA, de natura si complex. simil. lucrar. Anexa 1 la Fisa de date-conform pct.4.4.5. saumaxim 3 contracte de lucr. de consolid.restaur. cladiri monum. istorice, cu o val. cumulata de 9.800.000 lei fara TVA, de nat. si complex. simil lucrar.
Certif. valab. la data deschid. ofertelor: - certif. ISO 9001ptr.lucrar. solicitate/echivalent
- certif. ISO 14001/2005ptr.lucrar. solicitate/echivalent
- certif.ISO 18001/2004-ptr.lucrar. solicitate/echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
50%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 12:00
Locul: municipiul Craiova, str.Unirii nr.19 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, experti cooptati, daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul de interventie 5.1
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice Documentatiade atribuire nu poate fi atasata integral in SEAP. Potrivit art. 40, alin.2 din OUG. NR.34/2006, Documentatia tehnica (PT, CS, etc) se poate ridica gratuit de la sediul autoritatii contractante, din Craiova, str. Unirii nr.19, camera 66, sediul C.J.Dolj, in baza unei solicitari scrise si imputerniciri, in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B.dul N.Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415600, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Unirii, nr.19, Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/408213, Fax: 0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 16:56