Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare si amenajare imobil


Anunt de participare numarul 63941/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020027, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIELCIOIU, Tel.021/307.57.59, Email: [email protected], Fax: 021/307.57.59, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare si amenajare imobil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: lotul 1- amplasament str. Roma , nr.7, sector 1
lotul 2- amplasament str. Londra, nr.10, sector 1lotul 3- amplasament str. Sperantei, nr. 40, sector 2
lotul 4 - amplasament Calea 13 Septembrie, nr.164, sector 5
lotul 5 - amplasament str. Cutitul de Argint, nr. 7, sector 4
lotul 6- amplasament Calea Mosilor, nr.156, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 - Consolidare si amenajare imobil sediu Administratia Finantelor Publice sector 1 - 36 luni
Lotul 2- Reabilitare (consolidare si amenajare) sediu Trezoreria Statului sector 1- 24 luni
Lotul 3- Consolidare, amenajari interioare, mansardare cladire Administratia Finantelor Publice Sector 2- 24 luni
Lotul 4 - Consolidare si amenajare Trezoreria Statului Sector 5 amplasament Calea 13 Septembrie, nr.164, sector 5 - 24 luni
Lotul 5-Lucrari de constructii, instalatii si echipamente-rest de executat ( lucrari de arhitectura, instalatii , echipamente pentru investitia consolidare , reparatii si amenajare imobil sediu Administratia Finantelor Publice Sector 4 , amplasament str. Cutitul de Argint, nr.7, sector 4- 12 luni
Lotul 6- Lucrari de amenajare mansarda la imobilul Administratia Finantelor Publice sector 3 amplasament Calea Mosilor, nr.156, sector 2, Bucuresti- 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Consolidare si amenajare imobil sediu Administratia Finantelor Publice sector 1 - 36 luni
Lotul 2- Reabilitare (consolidare si amenajare) sediu Trezoreria Statului sector 1- 24 luni
Lotul 3- Consolidare, amenajari interioare, mansardare cladire Administratia Finantelor Publice Sector 2- 24 luni
Lotul 4 - Consolidare si amenajare Trezoreria Statului Sector 5 amplasament Calea 13 Septembrie, nr.164, sector 5 - 24 luni
Lotul 5-Lucrari de constructii, instalatii si echipamente-rest de executat ( lucrari de arhitectura, instalatii , echipamente pentru investitia consolidare , reparatii si amenajare imobil sediu Administratia Finantelor Publice Sector 4 , amplasament str. Cutitul de Argint, nr.7, sector 4- 12 luni
Lotul 6- Lucrari de amenajare mansarda la imobilul Administratia Finantelor Publice sector 3 amplasament Calea Mosilor, nr.156, sector 2, Bucuresti- 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 22, 846, 062.65RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea Contractanta are dreptul de a achizitiona ulterior noi lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare Lot 1=8405; Lot 2=3818, Lot 3=4063; Lot4=3528; Lot5=2599; Lot6=2165
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calit de participant;Declaratie pe proprie ras. art 180; Decl pe proprie rasp art.181; Certificat de atestare fiscala pentru juridice; Certificat de atestare privind impozite si taxe locale;Certificat ONRC;CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri 3 ani; Angajament ferm
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara; Recomandari beneficiari; Dotare utilaje;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56695/11.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 75 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la caseria DGFP-MB intre orele 8-11 si 14-16 Luni -Vineri
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 13:00
Locul: la sediul DGFP MB str. Prof Dr Dimitrie Gerota nr.2, sector 2 Bucuresti, etaj 3 camera 319 ora 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CU IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str. ProfDr. Dimitrie Gerota, nr.13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020027, Romania, Tel.0213075759, Email: [email protected], Fax: 0213075759
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer