Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 111923 | 11207 | 11216 | 112856 | 113070 | 1131 | 113118 | 113410 | 113552 | 113951 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare si amenajare pod DN 64 Km 126+668


Anunt de participare numarul 92418/18.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii Publice, Tel.0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare si amenajare pod DN 64 Km 126+668
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pod pe DN 64 Km 126+668
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de Consolidare si amenajare pod DN 64 Km 126+668
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din cadrul proiectului tehnic. Proiectul tehnic face parte integranta din prezenta documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 847, 811.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 28.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si BEI II
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obli-gatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contribu-tiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Se vor prezenta in original sau copie legalizata;
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
-Certificatul de Inregistrare-in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006);
-Bilant contabil pe anii 2008, 2007, 2006 vizat si inregistrat la Organele competente; -Prezentare scrisoare de bonitate din partea bancii sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006 solicitata este: 5.650.000 lei, reprezentand 1.342.840, 16 euro, la cursul specificat la punctul V.5. din cadrul fisei de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Listaprincipalelor lucrari similare in ultimii 5ani;
-lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei;
-Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;ISO 9001 :2001 sau echivalent;ISO 14001 :2005 sau echivalent;OHSAS 18001 sau echivalent;DECLARATIE pe propria raspundere in care vor indica faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii-original;Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere(formular F) in ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006), precum si lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada caa incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara cu obiectivul supus licitatiei, respectivexecutie lucrari de drumuri , poduri sau pasaje . Plafonul valoric aferent unei lucrari similare trebuie sa fie cel putin egal cu2.800.000 lei fara TVA (prin insumarea de cel mult 2 contracte), reprezentand 665.478, 31 euro la cursul specificat la punctul V.5 (1 euro= 4, 2075 lei conform devizului general al lucrarii);Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor specifice executarii lucrarilor de drumuri. Astfel, utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare si numarul minim al acestora sunt: automacara min.1 buc, motocompresor min.1 buc, excavator min.1 buc, incarcator min.2 buc, Autobasculante - min.3 buc, Set semnalizare semaforizata - min. 1 buc, Set semnalizare rutiera - min. 1 buc.Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii cu laborator de grad IIpentrudeterminari si incercari specifice pentru mixtura asfaltica;Din echipa direct responsabila cu indeplinirea contractului trebuie sa faca parte cel putin cate un: manager (director) de proiect-compatibil cu prevederile Legii nr. 11/1991, cu modificarile ulterioare, cu pregatire si vechime in domeniu, avand calitate de conducator la minim o lucrare similara, executata si finalizata;responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor, avand calitatea de responsabil tehnic la minim o lucrare similara;responsabil cu calitatea lucrarilor atestat pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, avand experienta de responsabil cu calitatea la cel putin o lucrare similara;coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarii si a interventiilor ulterioare, certificat conform prevederilor HG 300/2006, in cazul in care lucrarea este realizata de mai multi antreprenori sau lucratori independenti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2010 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr. 17, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare publicat in SEAP. Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
max 5 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel.0251.408.768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2009 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer