Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI EXTINDERE SCOALA VIISOARA - VASLUI
Anunt de participare numarul 101749/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Vaslui, Tel. 0235-310999, In atentia: Dorin Apavaloaie, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI EXTINDERE SCOALA VIISOARA - VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Vaslui - Viisoara, strada Stupinei
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lUCRARI DE CONSOLIDARE SI EXTINDERE SCOALA VIISOARA, MUNICIPIUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE VOR REALIZA LUCRARI DE CONSOLIDARE SI EXTINDERE LA SCOALA VIISOARA, MUNICIPIUL VASLUI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 310, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 10000 LEI.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fondul European de Dezvoltare Regionala2. Buget de stat3. Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATOR ECONOMIC SAU ASOCIERE DE OPERATORI ECONOMICI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa informatii generale ofertant
-Copii ale bilanturilorcontabile prescurtate pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min.1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind asigurarea cupersonal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari. - Pentru seful de santier se prezinta curriculum vitae, copie dupa diploma de studii, copiecontract de munca/contract colaborare, recomandare pentru lucrarea prezentata ca similara.-Pentru responsabilul tehnic cu executia se prezinta curriculum vitae si copia atestatului MLPTL. -Pentru controlorul de calitate se prezinta curriculum vitae si copia autorizatiei.- Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se solicita completarea unei declaratii de disponibilitate, completata si semnata in original-Experienta similara. - Contractul de antrepriza sau Contractul de antrepriza si subantrepriza (daca este cazul) sau Contractul de antrepriza si acordul/ contractul de asociere (daca este cazul), pentru lucrarea prezentata ca similara - Procesul-verbal de receptie la terminarea
lucrarilor pentru lucrarea prezentata ca
similara, incheiat conform H.G. nr. 273/1994 pentru lucrari executate in Romania sau echivalent din tara unde sau executat lucrarile.
- Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
- Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul - Contractul de prestare/colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul).- ISO 9001 SAU ECHIVALENT- ISO14001SAU ECHIVALENT- OHSAS 18001 SAU ECHIVALENT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul va face dovada finalizarii (receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani cel putin a unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei, a carui valoare, fara TVA, este de minim 1.000.000 lei.- Ofertantul trebuie sa dispuna de un sef de santier de profesie inginer in constructii civile si industriale, avand ca experientaminim 1 lucrare similara, canatura si complexitate, cu lucrarile supuse licitatiei- Ofertantul trebuie sa dispuna de celputin un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii supuse licitatiei;
-Ofertantul va face dovada ca dispune delaborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare / colaborare), autorizat pentrudeterminarile necesare la executia acesteilucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 10:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI VASLUI - BIROU ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR SI OBSERVATORI UCVAP DACA ESTE CAZUL
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OperationalRegional 2007-2013;Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale;Domeniul de interventie: 3.4 ? ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua. Cod SMIS -2174
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL VASLUI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STRADA STEFAN CEL MARE NR.54, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 730204, Romania, Tel. 0235-311032, Email: [email protected], Fax: 0235-312432
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data LUARII LA CUNOSTINTA A UNUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL INVESTITII ACHIZITII PUBLICE PROGRAME
Adresa postala: STRADA SPIRU HARET NR.2, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 13:15