Licitatie Publica - Consolidare si modernizare imobil sediu I.P.J. Vaslui
Anunt de participare numarul 33694/25.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Punct(e) de contact: ILONA COZMA, Tel.0235/303087, Email: [email protected], Fax: 0235/318257
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare si modernizare imobil sediu I.P.J. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr.1, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare si modernizare imobil sediu I.P.J. Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare si modernizare imobil sediu I.P.J. Vaslui
Autotoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de lucrari, in functie de aparitia unor eventuale lucrari suplimentare ca urmare a unor situatii neprevazute si in limita resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 88000 lei;Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantiile vor fi constituite conform art.86 si art.90 din O.U.G. nr.34/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale;Certificatul de cazier fiscal;Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de O.R.C./Autorizatia de functionare;Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa ateste forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2007;
Scrisoare/scrisori de bonitate din partea unor banci sau societati recunoscute de audit financiarsi contabil;
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 8000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari pe ultimii 5 ani;Minim 3 recomandari din partea beneficiarilor cuprinsi in lista;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la caseria unitatii, str.1 Decembrie, nr.1, Vaslui, judetul Vaslui
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 10:00
Locul: Vaslui, str.Hagi Chiriac, nr.1, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la C.N.S.C.in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Inspectoratului de Politie al Judetului Vaslui
Adresa postala: str. Hagi Chiriac, nr.1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Tel.303012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 16:22