Licitatie Publica - Consolidare si modernizare imobil str. Hrisovului Bucuresti
Anunt de participare numarul 99092/30.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: PETRESCU MIHAELA, Tel.;0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare si modernizare imobil str. Hrisovului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare si modernizare imobil str. Hrisovului Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare si modernizare imobil str. Hrisovului Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 7, 448, 739.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 100.000, 00 lei sau 24.000 euro, garantie buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul in care oferta a fost declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat de cazier fiscal al ofertantului, Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Certificat de Inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor. Conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit la 31.12.2009, Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009). Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este mai mica de 5.000.000 lei sau 1.200.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, completata in conformitate cu formularul 12F.Lista trebuie sa contina si informatii privind executarea a cel putin unui contract similar in valoare de minim 3.500.000 lei sau 850.000 euro, Cel putin doua recomandari sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de alti beneficiari, in ultimii 3 ani, pentru lucrari similare, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I, impreuna cu CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Pentru responsabilul /responsabilii tehnic/tehnici cu executia si pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii se va/vor prezenta, documentul/documentele de atestare, in termen de valabilitate, Lista cu personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate, precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului Lista personal cheie din formularul 12 I, Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei, Certificat de conformitate cu standardul SR OHSAS 18001/2008 sau echivalent privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale implementat implementat in cadrul firmei. Conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Detalii privind organizarea etapei de licitatie electronica se regasesc in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 12:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza nr.48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor ce vor prezenta imputernicire scrisa in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la instanta judecatoreasca competenta
Adresa postala: str. Stavropoeos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala: str. Franceza nr.48-50, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.021.314.43.24, Fax: 021.313.43.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 16:00