Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI REABILITARE SEDIU SERVICIU DE PASAPOARTE SI SERVICIU DE INMATRICULARI PERMISE AUTO SI EXAMINARI, MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA


Anunt de participare numarul 28838/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL TULCEA
Adresa postala: STR.PACII NR.20 TULCEA, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: ELICA CIUDENSCHI, Tel.0240/511042, Email: [email protected], Fax: 0240/513036, Adresa internet (URL): w.w.w.prefecturatulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI REABILITARE SEDIU SERVICIU DE PASAPOARTE SI SERVICIU DE INMATRICULARI PERMISE AUTO SI EXAMINARI, MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Obiectivul situat in str.Isaccei nr.6B, municipiul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amplasarea serviciului de pasapoarte si a serviciului de permise auto si inmatriculari in imobilul din str.Isaccei nr.6B Tulcea va conduce la marirea spatiilor aferente serviciilor publice, la redimensionarea salilor de asteptare, la imbunatatirea circuitelor functionale, la marirea suprafetelor pentru arhive si banci de date, precum si la separarea lor ca circuite si functiuni distincte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract de lucrari la obiectivul "SEDIU SERVICIU DE PASAPOARTE SI SERVICIU DE INMATRICULARI PERMISE AUTO SI EXAMINARI, MUNICIPIUL TULCEA, JUDETUL TULCEA"
Valoarea estimata fara TVA: intre 340, 000 si 640, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.10.2007 pana la 10.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
"Scrisoare de garantie bancarain cuantum de: 36.500 lei;garantie de buna executie: 10%modul de constituire: retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat pe 2007 si 2008;Decontarea lucrarii se face esalonat in limita fondurilor alocate de la Bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita completarea formularului 12A Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie
-Se solicita completarea formularului 12CDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - cerinta obligatorie
- Se solicita completarea formularului 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 - Cerinta obligatorie
-Sesolicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si bugetul general consolidat - cerinta obligatorie
Sunt descalificati ofertantii care au datorii la stat.-Se solicita certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - cerinta obligatorie
- Se solicita certificat de inregistrare la oficiul registrului comertului - cerinta obligatorie- Se solicita actul constitutiv (contract de societate sau statut )
-Se solicita acord de asociere ( numai in cazul asocierii )
-Se solicita completarea formularului 12G Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita completarea formularului B2 Fisa de informatii generale-Ofertantul va prezenta obligatoriu Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat siinregistrat la Administratia Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se solicita completarea formularului 12 F
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Se va completa Formularul C3 Scrisoare de Recomandare din partea altor beneficiari /clienti: minim trei recomandari de la clienti pentru contracte similare cerinta obligatorie- Se solicita completarea formularului 12 H
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-Se solicita completarea formularului 12 I
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Se solicita completarea formularului C13C Curriculum Vitae pentru persoanele implicate in executia lucrarii, inclusiv pentru responsabilul tehnic desemnat de catre ofertant- Se solicita Autorizatie ISCIR-Se solicita documente privind implementarea sistemului managerial al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau dovada ca se afla in curs de certificare
-Se solicita dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarii
- Se solicita certificat SR EN ISO 14001 sau dovada ca se afla in curs de certificare
- Se solicita polita de asigurare pentru raspundere civila - cerinta obligatorie
- Se solicita polita de asigurare pentru persoanele responsabile cu executia lucrarilor cerinta obligatorie
- Se solicita polita de asigurare pentru utilaje angrenate in desfasurarea contractului de lucrari cerinta facultativa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 13:00
Locul: sediul institutiei, sala nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati/imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL TULCEA
Adresa postala: TULCEA STR. PACII NR. 20, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240/511042 228/236, Email: [email protected], Fax: 0240/513036, Adresa internet (URL): www.prefecturatulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer