Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI REABILITARE "SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON" BUCURESTI
Anunt de participare numarul 22851/10.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: MARIA SERBAN, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI REABILITARE "SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON" BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare PT-DE-CS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare - consolidare si reabilitare Spitalul Clinic de Urgenta "Sf. Pantelimon" Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare licitatie 10000 ron, Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Spitalului Sf. Pantelimon - MS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata si prezentarea contractului de asociere semnat de catre parti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie neincadrare in prev. art. 181 din oug 34/2006, Certificate privind plata taxelor si impozitelor in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat Constatator de la ONRC in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare copie legalizata, Certificat SMC in conformitate cu standardul ISO 9001.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12. 2006, vizat si inregistrat de organele competente copie legalizata
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului supus procedurii de achizitie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie minima de afaceripe ultimii 3 ani - 3000000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani
Declaratie echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului
Declaratie studii si calificarea personalului responsabil cu indeplinirea contractului
Decl efective medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Informatii privind subcontractanti si specializarea acestora,
Decl calitatea de participant la procedura
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari din partea beneficiarilor si p-v de receptie a documentatiilorDovada indeplinirii a min 5 contracte similare in ultimii 3 ani, in val de 1000000 ron, indepl in baza OMS 914/2006.CV personal responsabil cu indepl contr, manager de proiect, inginer constructii civile, inginer instalatii, inginer planning - cost(cel putin 10 ani experienta profesionala)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Solutii in conformitate cu legea 10/1995
10%
Descriere:
3.
Solutia tehnica propusa
10%
Descriere:
4.
termenul de elaborare proiect
10%
Descriere:
5.
Abordare tehnica, metodologie si plan de lucru
5%
Descriere:
6.
Calificarea profesionala a personalului si competentele inproiect
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 12:00
Locul: Amfiteatrul - autoritatii contractante et. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii scrise si copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C. N.S.C.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta a aspectului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2007 16:24