Licitatie Publica - Consolidare si refacere drum DN 65 km 33+150-37+200
Anunt de participare numarul 126779/25.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare si refacere drum DN 65 km 33+150-37+200
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 65 km 33+150-37+200
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari si prestari servicii de proiectare (Pth, DDE si asistenta tehnica) la obiectivul: Consolidare si refacere drum DN 65 km 33+150-37+200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 722, 564RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 74000 lei; Garantie de buna executie = 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul de eliminare a efectelor inundatiilor si masuri de prevenire a lor - BEI II - Contract F.I. 23.371/2006(contribuie banca + contrubutie Guvern)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 180 si 181 din OUGnr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale bug local la data de 30.06.2011, in termen de valabilitate la data prezentarii lui; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, la data de 30.06.2011, in termen de valabilitate la data prezentarii lui;Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare (C.U.I.);Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data prezentarii lui;Ofertantii straini (persoanele fizice/juridice straine) vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din cele 2 optiuni: I. in termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania, sau II. inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia la autoritatea fiscala competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri;Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;Declaratia bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1).Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 7.400.000 lei. 2).Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minin 1.384.000 Lei sau echivalent, pentru o perioada de 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura, iar anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare); Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura, iar anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare); Op ec treb sa faca dov ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrarisim cu cel supus prezentei proc, resp consolidari/refaceri/modernizari/reab/constructii noi de sistem rutier, inclusiv poduri/pasaje/podete si lucrari de colectare si scurgere ape; Op ec trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin un contract de prest serv de proiectare sim cu cel supus prezentei proc, respelab proiect tehnic la infrastructura rutiera.;Copia contractului (lor) ce se vor prezenta ca experienta similara; Copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor (doar pentru contractele de executie lucrari); Certificat privind experienta contractantului;Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii; Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 2010, 2009, 2008; Lista personalului cheie, insotita de Curriculum Vitae, Copii dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae, Copii ale actelor de identitate, Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru persoanele nominalizate in lista, Declaratie privind Standardele de Asigurare a Calitatii, copie certificat ISO 9001 sau echivalent; Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului, copie certificat ISO 14001 sau echivalent ; Declaratie privind asigurarea calitatii sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale, OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Plafonul fizic aferent exp sim pt exec lucr este de minim 3.640.000 lei fara TVA.Plaf val min se realiz prin cum a cel mult 2 contracte de executie lucrari sim.2) Plafonul fizic aferent exp sim pt serv de proiectare este de min 76.500 lei fara TVA.Plaf val min se realiz prin cum a cel mult 2 contracte de prest serv sim. 3). Op ec trebuie sa faca dovada ca are in dotare urmat utilajele, instalatiile, echip tehnice min necesare pentru derularea contractului, si anume: buldoexcavator: 2 buc;rulou compactor: 2 buc;autogreder: 1 buc; placa vibratoare: 1 buc;autocisterna: 1 buc;echipament scarificare: 1 buc;freza: 1buc;instalatie preparat mixture asfaltice: 1 buc;perie mecanica: 1 buc;repartizator finisor: 1 buc;autogudronator: 1buc;incarcator frontal: 1 buc;motocompresor: 2 buc; ciocan pneumatic: 1 buc;autobetoniera: 1 buc;motopompa: 1 buc;automacara: 1buc;autobasculanta: 3 buc. 4)Op ec trebuie sa dem ca dispune de pers de specialitate min necesare pentru indeplinirea contractului, si anume: A.Structura echipa executie : Sef santier-1 pers- inginer Drumuri si Poduri, exp min 3ani;RTE- 1pers- specialist atestat in dom, exp min 3ani;Responsabil poduri?1 pers- inginer Drumuri si Poduri, exp min 3ani;Inginer drumuri?1 pers, exp min 3ani;Responsabil SSM- 1 pers- studii superioare in dom, exp min 3ani;Responsabil siguranta circulatiei-1 pers, exp min 3ani;Maistri- 1 pers, exp min 3ani;Muncitori calificati ? 5 pers ;Muncitori necalificati- 5 pers ;Sofer?5 pers, exp min 3ani;Mecanici ? 4 pers, exp min 3ani. B. Structura echipa proiectare: Sef proiect ?1 pers ? inginer Drumuri si Poduri, exp min 3ani;Proiectant de specialitate - 1 pers ? inginer Drumuri si Poduri, exp min 3ani;Tehnician-1 pers, exp min 3ani;Desenator- 1pers, exp min 3ani;Verificator proiect (sau contract cu pers atestata), exp min 3ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2011 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului, nr.17, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de 34 luni este compusa din: I. max. 10 luni pentru executie lucrari (C+M) si proiectare (PTH, DDE) , de la data emiterii ordinului de incepere. Perioada de prestare a serviciilor de proiectare (PTH, DDE) este de 60 zile de la data emiterii ordinului de incepere, in interiorul intervalului de 10 luni; II.Min. 24 luni pentru perioada de garantie a lucrarilor de la data receptiei la terminarea lucrarilor si pana la data receptiei finale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251408768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2011 15:54