Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare si refunctionalizare Centrul Teritorial de Invatamant la Distanta Vatra Dornei


Anunt de participare numarul 46034/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Doina Kutkut, Tel.0230216147, Email: [email protected], Fax: 0230523747, Adresa internet (URL): www.usv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare si refunctionalizare Centrul Teritorial de Invatamant la Distanta Vatra Dornei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Vatra Dornei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in reabilitarea, modernizarea si extinderea ateneului din centrul comunei Galanesti. Lucrarile ce se vor realiza vor fi specifice reabilitarii unei cladiri vechi, schimbarii destinatiei si functionalului.Sunt necesare lucrari de:
Constructii recompartimentari, extinderi, structuri din beton armat si lemn, sarpanta si invelitoare, finisaje, etc.
Cresterea capacitatii racordului cladirii la retelele de alimentare cu apa, energie electrica, canalizare, telefonie, existente actual.
Sistemul de incalzire va prevedea si o centrala termica proprie.
Se va realiza in fiecare incapere o instalatie electrica pentru curentii slabi internet, cablu TV, telefon.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor se va face de catre un singur ofertant in calitate de antreprenor (cu sau fara subantreprenori, cu sau fara asociati), oferta trebuind sa fie elaborata pentru executiaintregii lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 55000 Lei RON pt IMM 50%(sustinuta legal) garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata OP in Trezorerie in termen de 15 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere fara schimbarea asociatilor, idem si in cazul subcontractantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie Formular 11formularetip eliberate de ANAF si Primarie in original sau copii legalizate;
certificat de inregistrare si certificat constatatordeclaratie privind eligibilitatea Formular 12A;
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Formular 12B;
declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C;
acceptarea conditiilor de contractare prin semnarea contractului din sectiunea Formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta minima de calificare consta in realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egala sau mai mare decat o valoare minima impusa(cifra medie anuala de afaceri din C+M pe ultimii 3 ani, impusa, este de 8.000.000, 00 RON);informatii generale Formular B2;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditia minima de calificare care sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului consta inincheierea si indeplinirea (PIF) in ultimii 5 ani cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare. Valoarea minima impusa pentru o lucrare similara este de 800.000, 00 lei RON.
listalucrarilor executate in ultimii 5 ani Formular 12F;acordurile de subcontractare (daca este cazul) Formular 12G;
acordurile de asociere (daca este cazul) Formular B5;
recomandari din partea beneficiarilor Formular B6;
declaratia privind incadrarea IMM Formular 12J;
declaratie privind asigurarea tehnica propusa pentru executia investitiei Formular 12H;
declaratie privind asigurarea cu personal Formular 12I;
prezentarea certificatului de atestare a responsabilului tehnic cu executia;
certificatul SR-EN-ISO-9001:2001 sau planul propriu de conducerecertificatului SR-EN-ISO-14001:1997 sau avizului APM
certificatuluiSR-EN-ISO-18001:1999 sau decizia, vizata de ITM, de numire a responsabilului cu atributii de sanatate si securitate in munca pentru firma;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Achitare de numerar la casieria Universitatii corp A
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 11:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare , corp F sala de sedinte nr 218
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str Setfan cel Mare nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea anuntului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: Str Universitatii nr 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230520081, Fax: 0230520080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer