Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 55520000-1 | 56181 | 56241 | 56245 | 56249 | 56253 | 56257 | 56300 | 56309 | 56663 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIONUL A IN CAZARMA 2500 CONSTANTA


Anunt de participare numarul 130091/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Punct(e) de contact:  RADEANU ADRIAN, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALELA PAVILIONUL A IN CAZARMA 2500 CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: cazarma 2500 Constanta, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALELA PAVILIONUL A IN CAZARMA 2500 CONSTANTA - Documentatie tehnica cu detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire(inclusiv documentatie tehnica pentru stabilirea solutiei de consolidare aterenului de funadre, studiu istoric/arheologic, forografii, fotomontaje, reprezentare trimdimensionala, relevee ale fatadelor, perspective dinpunctele de vedere, detalii decoratii, feronerie, prezentare a starii fizice actuale a cladirii, documentar fotografic, deviz), documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor, verificare proiect si asistenta tehnica pe perioada derularii contractului de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei 1 la Caietul de sarcini. Se va depune oferta pentru ambele loturi. Nu se accepta oferta doar pentru un singur lot.
Se accepta achiz de servicii suplimentare conform art. 122 lit. i) din OUG nr. 34/2006.
Se accepta achiz de noi servicii similare celor care fac obiectul contractului initial, conform art. 122 lit. j din OUG nr. 324/2006.
Valoarea estimata publicat in prezentul anunt cuprinde valoarea estimata a serviciilor de proiectare si serviciilor de aaistenta tehnica care formeaza obiectuzl prezentei proceduri, precum si valoarea estimata a unor eventuale noi servicii de proiecatre si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor conform art. 122 lit j) din OUG nr. 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 447, 330.88RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ulterior este posibila achiz de noi serv. similare cf. art.122 lit.j) din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.11.2011 pana la 07.02.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part: Lot I-4.099, 23 lei; LOT II-3.661, 39 lei, cf. cap. VI.3 din Fisa de date a achizitiei. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform Fisei de date cap. VI.6)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180, 181 si 69(1) din OUG nr. 34/2006.2.Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat consolidat.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local.5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei din care sa reiasa ca ofertantii participa la licitatie cu oferta independenta.6.Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010;2. Bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.pentru LOTUL I - de cel putin 400.000 lei, reprezentand 163.331, 98 euro, pentru LOTUL II - 350.000 lei, reprezentand 82.451, 89 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LOTUL I - Prestarea in ultimii 3 ani a maxim 3 contracte al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare;2. LOTUL II - Prestarea in ultimii 3 ani a maxim 3 contracte al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare;
3.Atestat ANRE;4.Legitimatie de ELECTRICIAN AUTORIZAT;
5. Situatia cu persoanele specializate pentru realizarea proiectului;
6.Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;7.Respectarea standardelor minime privind sistemul de management de mediu;8.Respectarea standardelor privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale;9. Fiecare persoana implicata in realizarea contractului trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea acestuia prin depunerea unui CV care va fi insotit de o declaratie privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 200.000 lei fara TVA, respectiv 47.115, 36 euro;2.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 180.000 lei fara TVA, respectiv 42.403, 83 euro;3. Pentru LOTUL II - Atestat ANRE de tip B (proiectare) si C1A (proiectare) conform Regulamentului din Ordinul 24/2007 art. 12 lit.b) si c);4. Pentru LOTUL II - Legitimatie de ELECTRICIAN AUTORIZAT gradul IIA sau IIIA eliberata de ANRE pentru inginerul proiectant al categoriei de lucrari instalatii electrice;5. Pentru LOTUL I - personal angajat sau prin colaborare pentru indeplinirea contractului minim 1 persoana specialitatea rezistenta (cadre tehnice de specialitate care elaboreaza, insusesc si semneaza proiectul tehnic in conformitate cu art. 9 din Legea 50/1991). Pentru LOTUL II - personal angajat sau prin colaborare pentru indeplinirea contractului: minim 1 persoana pentru fiecare dintre specialitatile: arhitectura (arhitect cu drept de semnatura inscris in Ordinul Arhitectilor din Romania si expert atestat de catre Ministerul Culturii si Cultelor), instalatii electrice (electrician autorizat ANRE), instalatii sanitare si termoventilatii (cadre tehnice de specialitate care elaboreaza, insusesc si semneaza proiectul tehnic in conformitate cu art. 9 din Legea 50/1991).6. respecta asigurarea calitatii pentru servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica; 7.respecta standardele de mediu pentru servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica; 8.respecta standardele de management al sanatatii si securitatii ocupationale;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2006-C-2500 CONSTANTA/2006-RK-2500 CONSTANTA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S166-274589 din 31.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benf de folosinta, reprez esalonului superior, eventual OBS. CVAP VRANCEA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Doc de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamnetul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor (nume, prenume si CNP). Ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op.ec. acordul beneficiarului de folosinta privind vizitarea amplasamentului.Valoarea estimata publicata in prezentul anunt de participare este formata din: I. valoarea estimata a lucrarilor care formeaza obiectul prezentei proceduri in valoare de 388.031, 54 lei, defalcata pe loturi astfel: LOTUL 1 - 204.961, 94 lei;LOTUL 2 - 183.069, 60 lei.II. valoarea estimata a lucrarilor suplimentare (art. 122 lit j din OUG nr. 34/2006) in valoare de 59.299, 34 lei, defalcata astfel: LOTUL 1 - 40.992, 38 lei;LOTUL II - 18.306, 96 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI- BIROUL JURIDIC
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer