Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA


Anunt de participare numarul 116259/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA CODREANU, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CONSTANTA, CAZARMA 1354 CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL I - CONSOLIDARE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA- DOCUMENTATIE TEHNICA CU DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI A AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU ORGANIZAREA EXECUTIEI LUCRARILOR, VERIFICARE PROIECT TEHNIC SI ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA DERULARII CONTRACTULUI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI NR. 1.
LOTUL II - REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA- DOCUMENTATIE TEHNICA CU DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI A AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU ORGANIZAREA EXECUTIEI LUCRARILOR, VERIFICARE PROIECT TEHNIC SI ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA DERULARII CONTRACTULUI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI NR. 1. ATENTIE!!!! OPERATORII ECONOMICI VOR DEPUNE DOCUMENTELE DE CALIFICARE, PROPUNEREA TEHNICA SI PROPUNEREA FINANCIARA ATAT LA LOTUL 1 CAT SI LA LOTUL 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI NR.1 LA CAIETUL DE SARCINI. Se accepta achiz de noi servicii similare celor achiz prin prez proced cf art. 122 lit. j din OuG 34/2006. Valoarea estimata publicata in prezentul anunt cuprinde valoarea estimata a serv de proiectare si asistenta tehnica care formeaza obiectul prezentei licitatii si valoarea estimata a unor eventuale noi servicii care sunt similare serviciilor achizitionate prin prezenta procedura, servicii similare care ar putea fi achizitionate conform art. 122 lit. j din OuG 34/2006. Deoarece sunt doua pozitii de plan se vor incheia doua contracte de servicii: unul pentru CONSOILIDARE - pozitia de plan 2008-C-1354 CONSTANTAsi unul pentru REPARATII CAPITALE - pozitia de plan 2008-RK-1354 CONSTANTA. Se va depune obligatoriu oferta atat pentru LOTUL I-CONSOLIDARE cat si pentru LOT II-REPARATII CAPITALE.
Valoarea estimata fara TVA: 278, 646RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ulterior este posibila achiz de servicii similare conform art. 122 lit j) din OUG nr. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.04.2011 pana la 24.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part.LOT I - 234 lei, LOT II - 2670 lei conform cap VI.3 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a fiecarui contract fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.a) LOTUL I - Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;
b) LOTUL II - Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;
2.a)LOTUL I - Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
b)LOTUL II - Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008, 2009:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. a) pentru LOTUL I - sa fie de cel putin 20.000, 00 lei, reprezentand 4.691, 31 euro;b) pentru LOTUL II - sa fie de cel putin 480.000, 00 lei, reprezentand 112.591, 48 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. a) pentru LOTUL I - indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract al carui obiect a fost servicii de proiectare;b) pentru LOTUL II - indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a maxim doua contracte al caror obiect a fost servicii de proiectare;2.numar minim de personal de specialitate;3.Atestat eliberat de ANRE;4.Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;5.Respectarea standardelor minime privind sistemul de managemant de mediu;6.Respectarea standardelor privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a) care sa aiba cel putin valoarea de 10.000 lei fara TVA, respectiv 2.345, 65 euro;b) care insumate sa aiba cel putin valoarea de 200.000 lei fara TVA, respectiv 46.913, 11 euro;2.a) pentru LOTUL I - pentru proiectare personal angajat sau prin colaborare pe specialitati pentru intocmirea proiectului tehnic;b) pentru LOTUL II - pentru proiectare personal angajat sau prin colaborare pe specialitati pentru intocmirea proiectului tehnic;3. a) pentru LOTUL I - Atestat ANRE de tip B (proiectare) in termen de valabilitate, copie legalizata conform Ordin 24/2007, art. 12 lit. b);b) pentru LOTUL II - Atestat ANRE de tip B (proiectare) in termen de valabilitate, copie legalizata conform Ordin 24/2007, art. 12 lit. b);4.a) pentru LOTUL I - respecta asigurarea calitatii pentru serviciile de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica;b) pentru LOTUL II - respecta asigurarea calitatii pentru serviciile de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica;5.a) pentru LOTUL I - respecta standardele de mediu pentru serviciile de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica;b) pentru LOTUL II - respecta standardele de mediu pentru serviciile de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice si servicii de asistenta tehnica;6.a) pentru LOTUL I - respecta standardele de management al sanatatii si securitatii ocupationale;b) pentru LOTUL II - respecta standardele de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2008-C-1354 CONSTANTA; 2008-RK-1354 CONSTANTA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S32-053033 din 16.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benef de folosinta, reprez esalonului superior, eventual obs. CVAP VRANCEA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamentul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor(nume, prenume si CNP); ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op. ec. acordul privind vizitarea amplasamentului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 Focsani / Biroul juridic
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer