Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA - EXECUTIE LUCRARI


Anunt de participare numarul 130567/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Punct(e) de contact:  RADEANU ADRIAN, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA - EXECUTIE LUCRARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: CAZARMA 1354 CONSTANTA, JUDETUL CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL I - CONSOLIDARE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA - EXECUTIE LUCRARI;
LOTUL II - REPARATII CAPITALE LA PAVILIOANELE B1 SI B2 IN CAZARMA 1354 CONSTANTA - EXECUTIE LUCRARI.
LUCRARILE AFERENTE CELOR DOUA LOTURI SE VOR EXECUTA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI NR. 1 LA ACESTA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI NR. 1 LA CAIETUL DE SARCINI. Se accepta achiz de lucr suplim cf art 122 lit.i din OUG34/2006. Se accepta achiz de noi lucr similare celor achiz prin prez proced cf art 122 lit j din OUG 34/2006. Valoarea estimata publicata in prezentul anunt cuprinde valoarea estimata a lucrarilor care formeaza obiectul prezentei licitatii si valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari care sunt similare lucrarilor care formeaza obiectul contractului initial.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 056, 579RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val. estim. a lucr. similare (din 9056579 lei) cf.art.122 lit.j din OUG34/2006 este de 2646879 lei.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2011 pana la 30.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part: Lot I-5.183, 40 lei, Lot II-61.505, 30 lei, cf cap VI.3 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI. Gar de buna executie 7% din val.totala a contr.fara TVA, cf. art.89/HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform Fisei de date cap. VI.5)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180, 181 si 69(1) din OUG nr. 34/2006.2.Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate lucrari de constructii cladiri, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat consolidat.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local.5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei din care sa reiasa ca ofertantii participa la licitatie cu oferta independenta.6.Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010;2. Bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. a) Pentru Lotul I sa fie de cel putin 450.000 lei, respectiv 106.367, 90 euro;b) Pentru Lotul II sa fie de cel putin 11.500.000 lei, respectiv 2.718.290, 55 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Pentru Lotul I - Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari de constructii de reabilitare cladiri (consolidare si reparatii capitale) sau lucrari de constructii noi;2. Pentru Lotul II - Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim trei contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari de constructii de reabilitare cladiri (consolidare si reparatii capitale) sau lucrari de constructii noi
3. Sa dispuna de personal tehnic: RTE si CQ;4. Numar minim de personal de specialitate;5. Necesar minim de utilaje;6. Pentru Lotul II - Atestat ANRE;7. Pentru Lotul II - Legitimatii de "ELECTRICIAN AUTORIZAT" gradul IIB si IIIB, eliberate de ANRE;
8. Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;9.Respectarea standardelor minime privind sistemul de management de mediu;10.Respectarea standardelor privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale;11.Fiecare persoana implicata in realizarea contractului trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru indeplinirea acestuia prin depunerea unui CV care va fi insotit de o declaratie privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. care sa aiba cel putin valoarea de 200.000 lei fara TVA, respectiv 47.274, 62 euro(curs euro 01.09.2011-4, 2306 lei);2. care insumate sa aiba cel putin valoarea de 5.500.000 lei fara TVA, respectiv 1.300.052, 01 euro(curs euro 01.09.2011-4, 2306 lei);3. Atat pentru Lotul I cat si pentru Lotul II, sa dispuna de personal tehnic de specialitate autorizat de un organism abilitat, astfel: - RTE - lucrari de constructii cladiri si CQ - in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;4.a) Pentru Lotul I - minim 1 inginer constructor; minim 10 muncitori calificati constructii, din care: fierar betonist - 6, dulgher - 4; muncitori necalif - minim 5;b) Pentru Lotul II - minim 1 inginer instalatii in constructii; minim 1 inginer constructor; minim 80 muncitori calificati constructii, din care: lacatusi - 10; zugravi vopsitori - 20; tamplari - 10; izolator hidrofug si termic - 10; instalator electrician-5 (autorizati ANRE gradul IIB); instalator electrician - 5 (autorizati ANRE gradul IIIB); instalatori sanitari - 10; zidar - 10; muncitori necalificati - minim 20;5. din surse proprii sau inchirieri: a) Pentru Lotul I - autobasculanta 16 t - minim 2 buc.; buldoexcavator - minim 2 buc.b) Pentru Lotul II - autobasculanta 16 t - minim 2 buc.; schela - minim 4000 mp; automacara 16t/forta - minim 2 buc.; buldoexcavator - minim 2 buc.6. Pentru Lotul II - Atestat ANRE de tip B (executie) si de tip C2A (executie) conform Regulamentului din Ordinul 24/2007, art. 12, lit.b si e;7. Pentru lotul II - Legitimatii de "ELECTRICIAN AUTORIZAT" gradul IIB si IIIB, eliberate de ANRE pentru instalatorii electricieni, conform Regulamentului din Ordinul nr. 90/2009, art.12, lit.c) si e).8. certif. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, ce atesta implementare sist. de asig. a calit. pentru lucrarile de constructii cladiri;9. certif. SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, ce atesta implementare sist. de management de mediu pentru lucrarile de constructii cladiri;10. certif. SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, ce atesta implementare sist. de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2008-C-1354 CONSTANTA SI 2008-RK-1354 CONSTANTA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S173-283752 din 09.09.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez. benef. de folosinta, reprez. ewsalonului superior, eventual obs. CVAP Vrancea
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Doc de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamnetul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor (nume, prenume si CNP). Ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op.ec. acordul beneficiarului de folosinta privind vizitarea amplasamentului. Valoarea estimata a contractului de 9.056.579 lei cuprinde urmatoarele valori: LOTUL I- 259.170 lei, LOTUL II - 6.150.530 lei (valoarea lucrarilor ce fac obiectul prezentei achizitii) si 2.646.879 lei (valoarea estimata a lucrarilor similare care ar putea fi achizitionate ulterior cf. art. 122 lit j din OUG 34/2006).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 Focsani - biroul juridic
Adresa postala:  B.dul Bucuresti nr.1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Tel. 0237213155, Email:  [email protected], Fax:  0237213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer