Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIONUL "N"-HANGAR ELICOPTERE, CAZARMA 3035 BUZAU


Anunt de participare numarul 4737/10.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU GHEORGHE, Tel.0237/213155;0337/401268, Email: [email protected], Fax: 0237/213155;0337/401268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE LA PAVILIONUL "N"-HANGAR ELICOPTERE, CAZARMA 3035 BUZAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: U.M. 02000 BUZAU, judetul BUZAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- POZITIA DE PLAN 2004-4-3035C BUZAU, obiectul 4.1.1 - LUCRARI DE CONSOLIDARE LA PAV. "N";
- POZITIA DE PLAN 2003-6-3035 BUZAU, obiectul 4.1.3 - LUCRARI DE REPARATII CAPITALE LA PAV. "N".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213330-5 - Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul aerian (Rev.1)
45262400-5-Lucrari de asamblare a structurilor metalice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL CANTITATI LUCRARI: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 529, 238.9 si 3, 667, 788.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.05.2007 pana la 31.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. GARANTIA DE PARTICIPARE: 35000 RON2. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
EXECUTANTUL SA AIBA DESCHIS CONT LA TREZORERIA STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA;SUBCONTRACTAREA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELEIGIBILITATEA;
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181;
DOCUMENTE CARE DOVEDESC CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI GLOBALA PE ANII 2004, 2005 SI 2006 MIN. 3500000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FINALIZAREA IN ULTIMII 5 ANI A:
- 3 CONTRACTE, COD CPV 45213330-5, MIN. 852100 RON;
- 2 CONTRACTE, COD CPV 45262400-5, MIN. 255630 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2004-4-3035 C BUZAU; 2003-6-3035 BUZAU
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S35-042488 din 20.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2007 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA, CONT RO83TREZ69120360150XXXXX, TREZORERIA FOCSANI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 10:00
Locul: SEDIUL U.M. 02542 FOCSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE;
- EXPERTI COOPTATI;
- REPREZ. BENEF. DE FOLOSINTA;
- REPREZ. IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR;
- OBSERVATORII U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STRADA BRAILEI, NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460227, Email: [email protected], Fax: 0236/460027, Adresa internet (URL): www.cagalati.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DECIZIILE C.N.S.C. POT FI ATACATE CU PLANGERE IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2007 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer