Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare sistem rutier pe DN 24B km 27+100-27+300


Anunt de participare numarul 20675/25.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Biroul Calamitati, Biroul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Biroul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, In atentia: registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare sistem rutier pe DN 24B km 27+100-27+300
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 24B km 27+100-27+300
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare: elaborare PT, CS, DDE, documentatie pentru obtinerea/prelungirea autorizatiei de constructiisiexecutie de lucrari de consolidare sistem rutier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de consolidare a sistemului rutier
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar, lucrari similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6.000 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara in original, numerar sau virament cu OP in contul DRDP, RO35RNCB0175008094080001
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
imprumut BEI si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia pt. a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Certificate constatatoare pentru plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local la data de 30.06.2007;3. Copie dupa certificatul de inregistrare unic emis de camera de comert si industrie, copie dupa actul constitutiv (contractul de societate sau statutul);4. Certificatul de inregistrare fiscala;5. Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006. Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului;6. Certificat emis de APDP sau organisme similare pentru proiectare+executie lucrari drumuri nationale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006 . 2. Fisa de informatii generale;3.Balanta contabila la data de 30.06.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim: 1.000.000 lei pentru contractele de lucrari din activitatea de constructii montaj si 80.000 lei- pentru contracte de servicii de proiectare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie+Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare de lucrari de natura si complexitatea celor care fac obiectul contractului prestate in ultimii 3 ani.2.Informatii referitoare la dotarile de natura tehnica si personal de specialitate pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru contractele de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ania unui contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de cel putin 150.000 lei, insotit de certificari de buna executie. Pentruserviciile de proiectare, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare lucrari de natura si complexitate similare celor ce fac obiectul contractului cu o valoare de cel putin 12.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul de asigurare a calitatii
10%
Descriere:
4.
caracteristici tehnice si functionale ale proiectului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria DRDP Iasi sau virament cu OP; pretul nu include TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 12:30
Locul: sediul DRDP IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie numita prin Ordin al Ministrului Transporturilor, observatori si max 2 persoane din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul de eliminare a efectelor inundatiilor si masuri de prevenire a lor - BEI II, Contract F.i 23.371
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232.217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer