Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE TERASAMENT KM 28+00-28+28+120 SI REFACERE PODET KM 28+038, LINIA CF 418 DEDA-SARATEL


Anunt de participare (utilitati) numarul 25769/30.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Bazliu, Tel.0264/598869, In atentia: Reghina Chit, Email: [email protected], Fax: 0264/598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONSOLIDARE TERASAMENT KM 28+00-28+28+120 SI REFACERE PODET KM 28+038, LINIA CF 418 DEDA-SARATEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: raza Regionalei CF Cluj intre Statiile Deda Saratel
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacerea terasamentului, drenarea apelor, refacerea podetului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.1)
45221220-0-Podete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Refacerea terasamentului si podetului CF
Valoarea estimata fara TVA: 844, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8000 lei.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri pentru reparatii la infrastructura feroviara publica contractate de CNCF CFR SA, din imprumutul acordat conform OUG.122/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere a personalului principal de conducere, declaratia privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si taxele locale, certificat de inregistrare de la Camera de Comert a ORC, certificat constatator emis de ORC, documente care atesta calitatea de IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu o cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de 1.000.000, respectiv 320.500 euro, lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 1, 2 si cu tendinta crescatoare, bilantul pe anul 2006, vizat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, cu recomandari, experienta similara se va demonstra prin prezentarea a cel mult doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de 300000 lei, echivalentul a95850 euro, declaratii privind personalul, cu asigurarea unui responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL/MTCT, autorizatie de furnizor feroviar insotita de agrement tehnic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se achita in numerar la caseria Regionalei CF Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2007 12:00
Locul: Sucursala Regionala CF Cluj, Cluj Napoca, P-ta Avram Iancu nr. 17, et1, cam 114,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadru Sucursalei Regionala CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr. 17, et.IV, Cam. 404, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/430468, Email: [email protected], Fax: 0264/430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer