Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare terasament km 82+200 a 82+350, linia 504 Adjud Siculeni


Anunt de participare (utilitati) numarul 95777/10.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Mihalache Silvica, Tel.0236/461236, Email: [email protected], Fax: 0236/461236, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consolidare terasament km 82+200 a 82+350, linia 504 Adjud Siculeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: linia cf 504 Adjud Siculeni, interval Asau - Goioasa km 82+200 a 82+350
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Indeplinirea contractului consta in executia unor lucrari de colectare si evacuare a apelor dupa cum urmeaza: sant pereat pe zona km. 82+266-82+472, 80 ; sant pereat cu sectiune marita pe zona km. 82+472, 80-82+629, 80 ; subtraversare cu tub PREMO I 600 mm, pe zona km. 82+629, 80-82+659, 70 pentru evacuarea apelor in aval de sant; decolmatare sant de beton existent, pe zona km km. 82+200-82+266
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Indeplinirea contractului consta in executia unor lucrari de colectare si evacuare a apelor conform prevederilor caietului de sarcini si documentatiei tehnice
Valoarea estimata fara TVA: 423, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 7.000 lei (IMM 50%)si Garantia de buna executie 10% (IMM 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale, certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile 30 de zile de la data emiterii, Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, subcontractant, asociat, dupa caz);Acord de asociere, daca este cazul; autorizatie de furnizor feroviar si agrement eliberate de AFER pentru lucrarile supuse achizitiei, valabile la data deschiderii ofertelor; declaratie pe proprie raspundere ca materialele utilizate sunt agrementate AFER conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale; cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani 845.000 lei (I.M.M. 50%), bilanturile contabile pe anii 2007 si 2008 vizate si inregistrate;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara: in ultimii 5 ani a indeplinit si finalizatcel mult trei contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat 423.810 lei; declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; certificare ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001, sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii, protectiei mediului, respectiv managementul sanatatii si securitatii muncii. In situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conformitate cu art. 111 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
702/1/149/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 11:00
Locul: Sediul SRCF Galati, str. Domneasca, nr. 51, corp A, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene, conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr.1096/2007 si 1408/2008
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel din Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 / 3195180, Fax: 021/3198183
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236/461236, Fax: 0236/461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer