Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - consolidare terasamente Linia CF Pascani-Tg. Neamt, km.8+100-8+900


Anunt de participare (utilitati) numarul 66952/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Piata Garii, nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Cecilia Agapi, Tel.0232273507, Email: [email protected], Fax: 0232273507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
consolidare terasamente Linia CF Pascani-Tg. Neamt, km.8+100-8+900
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia CF Pascani-Tg. Neamt, km.8+100-8+900
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
decolmatarea podetului si refacerea pereului din interior, demolarea si refacerea aripii deplasate aval stanga c.f. si suprainaltarea celorlalte 3 aripi, realizarea unuiradier din beton C12/15 in dreptul aripilor din amonte si aval al podetului;calibrarea si protectia albiei pe o lungime de 13, 00 m amonte si 23, 00 m aval, constructia unei camere de cadere in continuarea aripilor din amonte care sa permita colectarea apelor din amonte si din santurile din lungul caii ferate;refacerea taluzului de rambleu stanga
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de consolidare terasamente Linii
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 800, 000 si 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 18.500 sau 9.250 pt.IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de reparatii infrastructura feroviara publica finantat din imprumut BDCE, ratificat prin OUG 122/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Documente care atesta inregistrarea si faptul ca candidatul este I.M.M.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, 2. Bilantul contabil la data de 31.12.2006 si 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Fisa de informatii privind experienta similara, declaratie privind pregatirea personalului, Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de catre subcontractanti, Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic AFER, SR EN ISO 9001-9002, OH SAS 18001, SR EN ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 180 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei se achita numerar la caseria SRCF Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2008 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Iasi, str.Piata Garii nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Parchetulde pe langa Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Vasile Conta nr.28, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania, Tel.0232212500
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Iasi
Adresa postala: Piata Garii, nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel.0232215600, Fax: 0232215602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer