Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare terasamente pe DJ 661, Tantareni- Tg.Carbunesti-Sacelu-Crasna la km 56+401, km 61+927 si km 62+924


Anunt de participare numarul 74212/26.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: STRICESCU DANIELA, Tel.0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare terasamente pe DJ 661, Tantareni- Tg.Carbunesti-Sacelu-Crasna la km 56+401, km 61+927 si km 62+924
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In judetul Gorj, pe drumul judetean DJ661, Tantareni-Tg. -Carbunesti-Sacelu-Crasna la km 56+401, km 61+927 si km 62+924, com Sacelu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele obiective necesare realizarii acestor lucrari de consolidare sunt : - Dren longitudinale- Drenuri transversale- Drenuri forate orizontal- Santuri pereate- Santuri ranforsate- Consolidare terasamente cu coloane benotto- Amenajarea drumului in zona afectata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 111, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 70000 lei si garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/20062.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/20064.Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Indicatori economici solicitati: - lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100% - solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30%; 2.Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie sa fie de cel putin 18.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea lucrarilor2.Formular privind experienta similara3.Copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului4.Declaratie privind asigurarea a acelor utilaje, instalatii, echipamente, mijloace fixe, ce sunt necesare pentru indeplinirea contractului, insotita de lista5.Declaratie privind efectivele medii anualeLista cu persoanele de specialitate responsabile care trebuie sa cuprinda: - persoana de conducere responsabila direct de indeplinirea contractului care trebuie sa aiba pregatire si vechime in domeniu si pentru care se va dovedi calitatea de conducator la minim o lucrare;
- nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat, pentru care se va dovedi calitatea de responsabil tehnic la minim o lucrare similara- nominalizarea responsabilului cu calitatea lucrarilor atestat pentru care se va dovedi experienta de responsabil cu calitatea- Copie dupa autorizatiile/certificatele de atestare ale responsabilului tehnic cu executia si responsabilului cu calitatea lucrarilor, dupa contractele de colaborare ale acestora in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti7.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
- Laboratoarele utilizate in vederea atestarii calitatii lucrarilor, min.gradul 2;
- Surse de materiale, inclusiv certificate de conformitate sau agremente tehnice pentru materiale
8.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) sau echivalent 9.Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management privind sanatatea si securitatea ocupationala OHSAS 18001 sau Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare (consolidari terasamente), a carui valoare sa fie de cel putin 1.800.000 lei, fara T.V.A inclus. 2.Lista trebuie sa cuprinda minim urmatoarele: - 2 instalatii de forat pe verticala pentru coloane cu F 1080 mm; - instalatie de forat pe orizontala - excavator pe pneuri sau senile, cu capacitatea cupei = 0, 70 mc- 3 buc; - buldozer pe senile cu capacitatea = 160 CP 3 buc.; - incarcator frontal cu capacitatea cupei = 1, 8 mc-3 buc; - 3 ateliere compactoare: compactor pneuri si/sau compactor cu rulouri netede > 8 t - statie de producere mixturi asfaltice cu o capacitate totala de minim 40 tone/ora; - statie preparare beton cu capacitatea = 40/mc/h - masina de taiat rosturi; - utilaje periere mecanica; - instalatie mecanizata de amorsare; - trusa de asternere mixturi asfaltice ; - 3 sisteme semnalizare puncte de lucru ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2504
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Gorj, Tg.Jiu, Str.Victoriei, nr.2-4, sala D
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform art.40, alin.2 din OUG nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens un exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie, deoarece, din motive tehnice (volumul foarte mare, ce cuprinde, inclusiv planse desenate pentru detalii de executie), nu a fost posibila atasarea documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu, nr.4, judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: str. Victoriei, nr.2-4, jud Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253/214006, Fax: 0523/212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer