Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE TURNUL SCENEI TEATRUL ODEON


Anunt de participare numarul 137055/29.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEATRUL ODEON
Adresa postala: Calea Victoriei 40-42, sect. 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010062, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Neata, Tel. +40 213154852, In atentia: Daniela Neata, Email: [email protected], Fax: +40 213122489, Adresa internet (URL): http: //www.teatrul-odeon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE TURNUL SCENEI TEATRUL ODEON
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BUCURESTI, CALEA VICTORIEI, NR 40-42, SECTOR 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-consolidare turnul scenei
-demontare si montare instalatii si dotari scena
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212322-9 - Lucrari de constructii de teatre (Rev.2)
45315000-8-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.2)
45343000-3-Lucrari de instalare de dispozitive de prevenire a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidareLucrari de instalatii si dotariLucrari de instalatii electriceLucrari de instalatii termiceLucrari de instalatii prevenirea incendiilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat aceasta va fi respinsa de catre comisia de evaluare. 3. Modul de constituire a garantiei de participare: - un instrument de garantare virat- prin OP in contul autoritatii contractante nr. RO39TREZ7015010XXX000314 deschis la Trezorerie Sector 1 Bucuresti; cod fiscal 4316031; - suma depusa la casieria autoritatii contractante, pe baza de chitanta. NOTA : Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate inacceptabile; Garantia de buna executie - 5% din valuarea fara TVA a contractului. Durata de garantie a lucrarii: 4 ani, de la receptia la terminarea lucrarilor. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin returnari succesive din sumele datorate pentru facturi .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta -3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -in luna anterioara in care se depun ofertele.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Persoanele cu functii de decizie : Teodora Lazar ?Manager, Georgeta Andrei- ContabilSef, Adina Rodica Alexe ?Consilier Juridic , Daniela Neata ?Sef Birou Achizitii Publice
6. Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010. A.Certificat constatator, in original, emis cu cel mult 30 zile inainte de data transmiterii ofertei castigatoare ?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.B. In cazul ofertantilor straini
Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din
tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata,
activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.
In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata
NOTA: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Bonitate/acces la resurse Ofertantul trebuie sa demonstreze faptul ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la / sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada contractului-in valoare de 840.000 ron pe o perioada de 30 zile. -Documentul se va prezentacopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta 2: Cifra de afaceri Prezentareasituatiilor financiare pentru determinarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 4 200 000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane)
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Experienta similara. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Operatorii economici vor face dovada executarii si finalizarii minim 1(unu) contract, maxim 3(trei), ce au avut ca obiect executia de lucrari similare celor in cauza (lucrari de constructii). Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din Procesul verbal de receptie partiala sau Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesul verbal de receptie finala, respectiv recomandari/certificari.
Cerinta 2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personal solicitat: - Sef santier (specializarea constructii civile); - Responsabil tehnic cu executia, (cu specializarea constructii civile); - Personal muncitor de specialitate (personal calificat)-
Societatea ofertanta sa dovedeasca prin documente atestarea de Ministerul Culturii si Cultelor pentru monumente istorice.
sau Un specialist atestat de Ministerul Culturii in restaurare structuri istorice,
executare lucrari, inspectia si urmarirea comportarii in timp a monumentelor
istorice,
Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pp)se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (Pmin.) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (60 puncte);b) pentru alt pret (Pn )decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pp = (Pmin./Pn) x 60Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
2.
Durata de garantie acordata lucrarilor
10%
Descriere: minim 2 ani-maxim 4 ani a) pentru cea mai lunga durata de garantie acordata lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat (10 puncte).b) Pentru ofertele cu o durata de garantie mai scurta, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Pdg = (Dgn/Dgmax) x 15unde: Pdg ? punctajul acordat pentru durata de garantie acordata lucrarilorDgn ? durata de garantie precizata de ofertantDgmax ? durata cea mai lunga de garantie acordata lucrarilor.Nota: Durata de garantie va fi exprimata in luni.Termenul minim de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 24 luni.
3.
Durata de executie a contractului
30%
Descriere: minim 60 zile-maxim 75 zileAcest factor va fi defalcat si punctat astfel: - pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat ? 30 puncte.- Pentru ofertele cu o durata de executie mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Pde = (De.min/De.n) x 30unde: Pde ? punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilorDe.min ? durata cea mai mica de executie a lucrarilorDe.n ? durata de executie a lucrarilor precizata de ofertant.Nota: Durata executiei lucrarilor va fi exprimata in zile.Termenul maxim de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 75 zile
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 12:00
Locul: BUCURESTI, CALEA VICTORIEI NR.40-42, SECTOR 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor este pretul si in cazul in care se prezinta doua oferte egale se va face reofertare in plic inchis pentru departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Bucuresti, Calea Victoriei nr.40-42, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010062, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer