Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea -restaurarea si valorificarea turistica a Bisericii cu Hramul Adormirea Maicii Domnului din Golestii Badii , oras Topoloveni , judetul Arges


Anunt de participare numarul 112132/26.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TOPOLOVENI
Adresa postala:  STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHITA BOTARCA, Tel. 0248666259, Email:  [email protected], Fax:  0248666469, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea -restaurarea si valorificarea turistica a Bisericii cu Hramul Adormirea Maicii Domnului din Golestii Badii , oras Topoloveni , judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Golestii Badii , oras Topoloveni
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va avea ca obiect executia lucrarilor de consolidare -restaurare si valorificare turistica a Bisericii cu Hramul Adormirea Maicii Domnului , din Golestii Badii , oras Topoloveni ( contractul va cuprinde lucrari pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului , lucrari de constructii si instalatii pentru investitia de baza , organizare de santier si cheltuieli diverse si neprevazute)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45212361-4-Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va avea ca obiect executia lucrarilor de consolidare -restaurare si valorificare turistica a Bisericii cu Hramul Adormirea Maicii Domnului , din Golestii Badii , oras Topoloveni ( contractul va cuprinde lucrari pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului , lucrari de constructii si instalatii pentru investitia de baza , organizare de santier si cheltuieli diverse si neprevazute)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 267, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie de 50.000 lei , garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA , constituita conform fisei de date a achizitiei publicata in SEAP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin POR 2007-2013 , AP 5 , DMI5.1 ; Contract de Finantare nr. 835 din 06.09.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta : - declaratie neincadrare in prevederile art.180/181 din OUG 34/2006 -Formular nr1, original-Certificat de atestare fiscala privindobligatiilede plata catre bugetul de stat, valabil la data depunerii ofertei ?fara obligatii de plata ? original sau copie legalizata-Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiile de plata catre bugetul local valabil la data depunerii ofertei ?fara obligatii de plata -in original sau copie legalizataPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata atuturor impozitelor, taxelorsi contributiilor ;Pentru ofertanti nerezidenti se vor aplicaprevederile art. 182 din OUG 34/2006 actualizata.Observatie : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinseOfertantul va prezenta: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular nr 8;
- autorizatie pentru activitati de executare de lucrari in domeniul monumentelor istorice-extras din Registrul operatorilor economici din domeniul protejarii monumentelor istorice-Certificat constatator emis ORC-Certificat unic de inregistrare emis de ORC
Cerintelementionate mai sus se completaeza cu cele mentionate la puncteleV.1)si V.2) din Fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte :
- Fisa de informatii generale ( formular nr . 2 )- Bilantul contabil la data 31.12.2009 si bilantul contabil la data de 30.06.2010 , vizate si inregistrate de organele competente
Pentru ofertantii nerezidenti , in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului , ofertantul va prezenta ultimele doua bilanturi contabile anuale, anexele la acestea, balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati , sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea , sub toate aspectele semnificative , a valorilor reprezentand activele circulante , datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana , a documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor- persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie : Lichiditatea generala cel putin de 100% pentru ultimul an financiar incheiat (2009 ) ;Formula de calcul : active circulante /datorii pe termen scurtSe atesta prin document original emis de bancaDaca un grup de operatori economici depun oferta comuna , aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte : -Declaratie referitoare la peronal , cadre de conduceresi resurse - Formularnr 3In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa formularul nr. 3-Lista personal cheie - Formular nr. 4 ( se vor prezenta CV -uri , decl disponib- Formular 5, atestate prof. , contracte de munca )Ofertantul persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si personae juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractuluiIn cazul unei asocieri , Formularul nr. 4 , va fi completat de liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract , precizand pozitia pentru care este propus.- declaratiereferit la conditiile de munca si protectia muncii - Formular .nr. 7In cazul unei asocieri, fiecare membru trebuie sa prezinte formularul nr . 7.- Ofertantul va prezenta personalul muncitor de specialitate ? Formularul 6 .In cazul unei asocieri , Formularul nr. 6 , va fi completat de liderul asociatiei si va cuprinde personalulmuncitor de specialitate propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract .- declaratie privind utilaje , instalatii , echipam. Formular9In cazul unei asocieri, formularul9, trebuie sa fie completat de liderul de asociatie si va cuprinde echipamentele de la toti membrii asociatiei. Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa reiasa ca acestia vor pune la dispozitia proiectului respectivele echipamente.-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularnr.10Convertirea in lei pentru ofertantii straini se va realiza la cursul comunicat de BCEla 12.11.2010 , 1 euro = 4, 295 lei- certificate din seria ISO 9001 sau certificate echivalente-certificate din seriaOHSAS 18001 sau certificate echivalente.- certificate di seria8000:2008 sau certificate echivalente.
Cerintelementionate mai sus se completaeza cu cele mentionate la puncteleV.4), V.5) si V.6) din Fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime1.personalul propus trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului : - Sef santier atestat MCC - ONMI ;
- Specialisti atestati de MCC - ONMI in executarea de lucrari pentru urmatoarele domenii: ? Restaurare arhitectura ;? Consolidare /restaurare , structuri istorice ;? Inginerie instalatii ;? Conservare /restaurare pictura murala ;? Conservare , restaurare decoratii piatra, stucatura ;? Restaurare lemn;? Conservare/restaurare metal.- Responsabil protectia muncii , autorizat conform legii2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau are acces nelimitat la : - foreza rotopercutanta D=165 mm ;
- aspirator industrial ;
- motocompresor aer , mobil , joasa presiune ;
- pompa injectat mortar actionata electric ;
- bormasina ;3.Ofertantul trebuie sa prezinte : Fisa de informatii privind experienta similara pentru contractele similare semnate si finalizate in decursul ultimilor 5 aniSe solicita ofertantului indeplinirea in conformitate cu normele profesionale din domeniu si finalizarea cu success , ca unic contractor , asociat sau subcontractant , in ultimii 5 ani a unui contract saua maxim patru contracte de consolidare, restaurare cladiri monumente istorice- clasificate de cel putin grupa A ? monumente istorice de valoare nationala si universala -, in valoare de minim 4.200.000, 00 lei, fara TVA, de natura si complexitate similar lucrarilor ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului.Contractul/contractele de lucrari privind experienta similarara trebuie sa fi fost finalizat/finalizate cu success in ultimii 5 ani ..Pentru operatorii economici straini valoarea contractului se va determina in euro la cursul comunicat de Banca Centrala Europeanain data de 12.11.2010 , 1 euro = 4, 295 leiIn cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante , autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare .Cerintelementionate mai sus se completaeza cu cele mentionate la puncteleV.4), V.5) si V.6) din Fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
40%
40
Descriere: componeta tehnica
3.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
20
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2010 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentnatii desemnati de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 , Axa prioritara 5 - Dezvoltare durabila si promovarea turismului ; Domeniul major de interventie 5.1- Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural , precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe ; Contract de Finantare nr. 835 din 06.09.2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavopoleos , nr. 6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  115500, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  Str. Calea Victoriei , nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  115500, Romania, Tel. +4(0248)219374, Email:  [email protected], Fax:  +4(0248)219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic si de Contencios Administrativ , din cadrul Primariei orasului Topoloveni
Adresa postala:  Str. Calea Bucuresti , nr. 111, Localitatea:  Topoloveni, Cod postal:  115500, Romania, Tel. +4(0248)666259, Email:  [email protected], Fax:  +4(0248)666469, Adresa internet (URL):  www.topoloveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer